اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

اوباما:

سندی هنوز تمام نشده است/خطر سقوط کابل‌های برق و سیل هنوز وجود دارد

خبرگزاری فارس: رئیس جمهوری آمریکا با تاکید بر اینکه خطرات ناشی از ابر طوفان سندی همچنان ادامه دارد، تاکید کرد که دولت فدرال با مقامات محلی برای مقابله با خسارت های ناشی از طوفان در این کشور همکاری خواهد کرد.

سندی هنوز تمام نشده است/خطر سقوط کابل‌های برق و سیل هنوز وجود دارد

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «رویترز»، «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا امروز سه شنبه اعلام کرد که دولت فدرال تمام آنچه را که می تواند برای کمک به مقامات محلی در مقابله با خسارت های به وجود آمده ناشی از ابر طوفان گسترده «سندی» انجام دهد، عملی خواهد کرد.

اوباما که در ستاد ملی صلیب سرخ آمریکا سخنرانی داشت، اعلام کرد که طوفان سندی که پرجمعیت ترین مناطق آمریکا را در شرق این کشور تحت تاثیر قرار داده است، هنوز تمام نشده است و خطرات ناشی از این طوفان همچنان باقی است.

رئیس جمهوری آمریکا گفت: طوفان همچنان در حال حرکت به سمت شمال است و هنوز هم جوامعی وجود دارند که در برابر این طوفان تحت تاثیر قرار طوفان بگیرند بنابراین،‌ من می‌خواهم تاکید کنم که هنوز هم خطر بروز سیل و خطرات ناشی از سقوط کابل های برق و وزش بادهای تند وجود دارد.

ابر طوفان سندی از زمان ورود به آمریکا خسارت های عظیمی به بار آورده است و آخرین گزارش ها از تلفات این طوفان، عدد 39 را نشان می دهند.

سندی لغو هزاران پرواز در فرودگاه های آمریکا و سرگردانی مسافران، جاری شدن سیل و آتش سوزی و قطع برق هزاران خانوار و هجوم بسیاری از آمریکایی ها به سوی پناهنگاه های صلیب سرخ را در پی داشته است.

سندی مسیر حرکتی خود را به سوی کانادا پیش گرفته است.

انتهای پیام/ن.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول