اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر رشت:

حق انشعاب فاضلاب مشترکان رشت نباید افزایش پیدا کند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر رشت گفت: اعضای شورای شهر رشت مخالف افزایش قیمت حق انشعاب فاضلاب مشترکان این شهر هستند.

حق انشعاب فاضلاب مشترکان رشت نباید افزایش پیدا کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، موسی ناصح در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر با بیان اینکه مدیر عامل آب و فاضلاب این شهرستان و مدیر حقوقی مشترکان  شرکت مذکور با حضور در کمیسیون توسعه و عمران شورا خواستار افزایش حق انشعاب مشترکان بودند، اظهار کرد: اعضای شورای شهر رشت به منظور حمایت از شهروندان با این افزایش قیمت مخالفت کردند.

وی افزود: طبق قانون جدید از این پس تمام وصولی‌ها از متقاضیان و مشترکان آب و فاضلاب به مرکز نرفته و شرکت مذکور در حساب درآمدی جداگانه آن را وصول می‌کند و شرکت آب و فاضلاب از محل این درآمدها به مشترکان خدمات می‌دهد.

این عضو شورای اسلامی شهر رشت با برشمردن ضعف‌های شرکت آب و فاضلاب و کوتاهی در اجرای به موقع پروژه‌های آب و فاضلاب گفت: پروژه ماده 103 آب و فاضلاب هرگز به نتیجه نمی‌رسد و با صرف یک سال هزینه و بودجه حتی نمی‌توان اتصال لوله‌ها را به پایان رساند.

وی اضافه کرد: اجرای پروژه تفکیک آب‌های صنعتی موجب از بین رفتن تاسیسات سنتی فاضلاب شده و در بسیاری از موارد آلودگی آب آشامیدنی شهروندان را سبب شده است.

به گفته ناصح، مدیرعامل شرکت گاز نیز در کمیسیون توسعه و عمران حضور یافت و خواستار تعامل بیشتر بین شهرداری و شرکت گاز شد.

وی تصریح کرد: توافق‌هایی نیز به منظور ترمیم نوارهای حفاری و حق اشتراک گاز متقاضیان بین شهرداری رشت و شرکت گاز صورت گرفته است.

عضو هیئت رئیسه شورا در ادامه بر ضرورت هماهنگی و زیبایی در مبلمان شهری تاکید کرد و یادآور شد: در گلدان‌های کار گذاشته شده در حدفاصل خیابان سعدی به معلم رشت ناهماهنگی زیادی مانند شکستگی، خشک شدن گل‌ها و ... مشاهده می‌شود که همین امر منظره نازیبایی را برای شهروندان و مسافران ایجاد کرده است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول