اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی اعلام کرد

واگذاری 10 هزار انشعاب جدید گاز در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: امسال 10 هزار انشعاب جدید گاز در آذربایجان‌غربی واگذار می‌شود.

واگذاری 10 هزار انشعاب جدید گاز در آذربایجان‌غربی

امیر رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: واگذاری انشعاب به ویژه در مناطق محروم و کمتر برخوردار از اولویت‌های این شرکت در آذربایجان‌غربی است.

وی با اشاره به برنامه‌های امسال شرکت گاز آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: برای اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده نیازمند واگذاری به موقع اعتبارات هستیم.

رضوی با اشاره به برنامه‌های در دست اجرای شرکت گاز آذربایجان‌غربی، افزود: بنا داریم تا پایان سال جاری به 10 هزار خانوار انشعاب گاز واگذار کنیم.

وی افزود: جذب 16 هزار مشترک جدید نیز از دیگر برنامه‌های این شرکت در سال جاری است که واگذاری انشعاب به برخی از آن‌ها در سال آینده عملیاتی می‌شود.

رضوی درباره اقدامات انجام گرفته در این زمینه از ابتدای سال جاری تا کنون، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده از ابتدای سال جاری تا به امروز هفت هزار و 577 انشعاب جدید در استان نصب شده است.

وی با اشاره به اجرای عملیات گازرسانی در استان، تصریح کرد: عملیات گازرسانی در 164 روستا و دو شهر جدید سرو و سیلوانا در حال اجراست و 103 روستا و یک شهر دیگر در مرحله انتخاب پیمانکار هستند.

رضوی با بیان اینکه در حال حاضر هفت هزار کیلومتر شبکه و خط انتقال گاز در استان آذربایجان‌غربی وجود دارد، افزود: تاکنون 292 هزار و 987 انشعاب در استان آذربایجان‌غربی نصب شده است.

وی گفت: در سال جاری 350 کیلومتر شبکه‌گذاری و خط انتقال گاز در استان اجرا شده و بیش از 19 هزار و 600 مشترک جدید گاز جذب شده است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول