اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی مطرح کرد

حمل 1.5 میلیون تن مصالح ساختمانی به مناطق زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: 1.5 میلیون تن مصالح به مناطق زلزله‌زده حمل ‌شده و یا در حال حمل است.

حمل 1.5 میلیون تن مصالح ساختمانی به مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمد اشرف‌نیا عصر امروز در بازدید از روستاهای زلزله‌زده اهر اظهار کرد: با وجود وسعت زلزله به 5 هزار کیلومتر منطقه آذربایجان در شهرهای اهر، ورزقان، هریس، تبریز و قسمتی از جلفا و کلیبر را شامل می‌شود در این زلزله اخیر آسیب دیده اما با تلاش جمعی و بسیجی‌وار تمام دستگاه‌ها امروز با حمایت دولت از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است و با لطف و عنایت خداوند و مساعد بودن هوا در این مناطق به‌زودی شاهد بهره‌برداری از اکثر واحدهای در دست احداث منطقه خواهیم بود.

وی افزود: در بازدیدی که از اکثر روستاهای مناطق زلزله‌زده ورزقان و اهر داشتم کانکس‌های 12 متری و 24 متری مسکونی و دامی نصب شده و ساخت و سازها با سرعت تمام ادامه دارد.

این مقام مسئول اهتمام جدی تمام مسئولان را تسریع در امر ساخت و ساز و با تأمین امکانات لازم و مصالح مورد نیاز در این مناطق اعلام کرد و افزود: با هماهنگی‌های انجام شده تمام امور مربوط به اقدامات زیربنایی اعم از گاز، آب، برق و سایر زیرساخت با همکاری ادارات خدماتی در حال اجراست که امیدواریم با اتمام اماکن مسکونی تمام امکانات مورد نیاز روستائیان فراهم شود.

وی گفت: هم‌اکنون از چندین روستا بازدید کردیم و نزدیک 30 واحد مسکونی به بهره‌برداری رسیده و در اماکنی که ساخت آنها تمام شده برخی مایحتاج ضروری از جمله فرش، اجاق گاز، تلویزیون و سایر ملزومات به صورت رایگان اهدا شده است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در کنار ساخت اماکن مسکونی دولت توجه ویژه‌ای به اماکن دامی دارد و اکثر اسکان موقت دامی در روستاها نصب شده و با مشارکت جهاد کشاورزی اماکن دامی نیز در حال ساخت است. 

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول