به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد موسویمنش گفت: تاکنون مراحل ثبت و صدور مجوز نصب تابلوی سر درب صنوف سطح شهر به صورت دستی و سنتی صورت میگرفت که استفاده از این شیوه با افزایش ضریب روزانه تعداد نصب و تعویض روکش تابلوهای سطح شهر و با توجه به تعداد کم نیروها و پرسنل در اختیار سازمان به شکل گذشته امکانپذیر نبوده و نیاز به سیستمی مکانیزه در تسریع این روند بیش از پیش احساس میشد.
وی ادامه داد: با بررسیها و کارشناسیهای انجام شده تصمیم بر استفاده از سیستمهای به روز در مراحل آماربرداری از تابلوهای سطح شهر، صدور مکانیزه قبض عوارض و در نهایت صدور مجوز نصب تابلو گرفته شد که این اقدام با نظارت و کنترل کارشناسان معاونت تبلیغات و بازرگانی سازمان زیباسازی شهرداری قم صورت میپذیرد.
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم با اشاره به اولویت آغاز طرح مذکور از محدوده منطقه سه شهرداری قم اظهار داشت: با هماهنگیهای صورت گرفته با بخش خصوصی و برگزاری کلاسهای آموزشی لازم، هماکنون انجام این مهم به این بخش واگذار شده و پیشبینی میشود در فاز نخست آماربرداری مکانیزه و دیجیتال تابلوهای صنوف سطح شهر بیش از 20 هزار تابلو شناسایی شده و برای آنها مجوز صادر شود.
وی از همشهریان و اصناف سطح شهر خواست تا با درایت و توجه خاص، همیاری و همکاری لازم را با ممیزین و مجریان طرح مذکور به عمل آورده و بدین وسیله گام مهم دیگری در راستای زیباسازی شهر کریمه اهل بیت (س) برداشته شود.
انتهای پیام/غ30/د1000