اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

اختصاص 14 میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی از کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از اختصاص 14 میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی از کنگان در سال جاری خبر داد.

اختصاص 14 میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی از کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان در کنگان اظهار داشت: توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و افزایش امکانات فرهنگی و آموزشی از اولویت‌های این شهرستان است.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به سطح تعلیم و تربیت باید مورد عنایت مسئولان باشد و نباید در این مسیر کوتاهی شود.

فرماندار کنگان از اختصاص 14 میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی از کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: از همه امکانات و توان موجود برای رفع محرومیت از شهرستان بهره می‌بریم و امیدوار هستیم در سال جاری با این میزان اعتبار شاهد رفع محرومیت از مناطق دوردست باشیم.

یزدان‌شناس تصریح کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌های والای ایثار و شهادت است.

وی اضافه کرد: برپایی برنامه‌هایی متنوع در دهه ولایت و همچنین برنامه‌های ویژه هفته بسیج دانش‌آموزی با همکاری تمام مسئولان با کیفیت مطلوبی در حال برگزاری است.

رئیس آموزش و پرورش کنگان نیز بیان داشت: شهید فهمیده یک دانش‌آموز بسیجی و یک انسان با اخلاق و وارسته بود که با شهامت و شجاعتی که داشت یک کار بزرگ و ارزشمند به ‌وجود آورد تا جایی که حضرت امام (ره) به وی افتخار می‌کند و او را رهبر می‌نامند.

عباس شریف اضافه کرد: امروز رشادت‌های شهیدان و ایثارگران نشان‌دهنده عظمت و اقتدار ایران اسلامی است و هیچ کشوری جرأت تجاوز به این کشور را ندارد.

وی متذکر شد: دشمن می‌خواهد در عرصه دیگری با ما مبارزه کند و آن هم جنگ فرهنگی است که شما دانش‌آموزان باید بیشتر مراقب و هوشیار باشید.

شریف با اشاره به راهپیمایی 13 آبان ماه و عید سعید غدیرخم از دانش‌آموزان و فرهنگیان خواست در مراسم راهپیمایی روز دانش‌آموز و عید غدیر خم حضور باشکوه و منسجم داشته باشند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول