اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش تیم بسکتبال فولادماهان:

انحلال بسکتبال ذوب‌آهن جای تأسف برای مسئولان استان دارد

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش تیم بسکتبال فولادماهان گفت: انحلال تیم بسکتبال ذوب‌آهن جای تأسف بسیار هم برای مدیران تیم و هم برای مسئولان استان دارد.

انحلال بسکتبال ذوب‌آهن جای تأسف برای مسئولان استان دارد

جواد داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: باعث تأسف و تعجب من است که چگونه مسئولان باشگاه ذوب‌آهن و مسئولان استان با عدم مدیریتشان موجب شدند تیمی مانند بسکتبال ذوب‌آهن با این افتخار و اقتدار منحل شود.

وی تصریح کرد: زمانی که مدیریت یک تیم قصد ندارد در این زمینه تیم‌داری کند و صدای هیچ‌کس هم درنمی‌آید کاری از دست کسی ساخته نیست و تنها جای افسوس باقی می‌ماند.

ملی‌پوش تیم بسکتبال فولادماهان ادامه داد: من بسکتبالم را مدیون تیم ذوب‌آهن هستم و تعصب خاصی نسبت به این تیم دارم چرا که از سال 80 که با این تیم قهرمان ایران شدیم دیگر تیمی از استان نتوانسته قهرمان کشور شود.

وی با اشاره به اقتدار تیم بسکتبال ذوب‌آهن در سالیان گذشته افزود: در گذشته ذوب‌آهن پیش از آغاز هر بازی 20 امتیاز از حریفانش پیش بود و بازیکنان بسیار قدرتمندی داشتیم که به راحتی قهرمان ایران می‌شدیم اما در حال حاضر این شرایط را تیم مهرام که سرمایه‌گذاری بسیار خوبی در بسکتبال انجام داده پیدا کرده است.

داوری در ادامه به شرایط تیمش در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر بسکتبال اشاره کرد و افزود: با آغاز تمریناتمان بازیکنان خود را به طور کامل در اختیار نداشتیم اما با برگزاری تمرینات منظم و اردوی تدارکاتی مناسب در حال حاضر از آمادگی بسیار خوبی برای حضور قدرتمند در لیگ برخورداریم.

وی با بیان اینکه آسیب‌دیدگی دستم به طور کامل برطرف شده تصریح کرد: هدفمان در رقابت‌های این فصل قهرمانی است و همان‌گونه که سال گذشته لیگ را خوب آغاز کردیم قصد داریم در فصل جدید نیز با شروعی خوب در ادامه کار نیز نتایج خوبی کسب کنیم.

ملی‌پوش تیم بسکتبال فولادماهان با اشاره به بازی این هفته تیمش در برابر همیاری زنجان تاکید کرد: این تیم با جذب چند بازیکن خوب به طور حتم هدفشان حضور پرقدرت در لیگ بسکتبال است و قصد دارند جزو بالانشینان جدول قرار بگیرند و ما هم به طور حتم کار بسیار سختی در مقابل این تیم داریم.

وی در ادامه به کاهش تعداد تیم‌های لیگ برتر بسکتبال اشاره کرد و افزود: جدای از مدیرعامل تیم فولادماهان که به واقع عشق و علاقه خاصی به ورزش دارد سایر تیم‌ها به دلیل نبودن حمایت مالی و نبودن مزایای فوق‌العاده سرمایه‌گذاری در ورزش از عهده مخارج برنمی‌آیند و نمی‌توانند تیم‌داری خود را ادامه دهند و همین امر موجب کاهش تعداد تیم‌های لیگ شده که به طور حتم به سود بسکتبال کشور نمی‌باشد.

داوری در پایان گفت: هدفمان در رقابت‌های این فصل بسکتبال به طور حتم قهرمانی است و امیدوارم پس از سال‌ها بتوانیم تیم خوب مهرام را بگیریم و قهرمان ایران شویم.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول