اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 17 ماه بلاتکلیفی؛

شهردار مهریز منصوب شد

خبرگزاری فارس: پس از 17 ماه بلاتکلیفی و اداره شهر مهریز بدون شهردار، سرانجام شهردار این شهر با حکمی از سوی استاندار یزد منصوب شد.

شهردار مهریز منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، سید مصطفی طباطبایی در حکمی از سوی استاندار یزد به عنوان بیست و سومین شهردار شهرستان مهریز منصوب شد.

17 ماه از برکناری علیرضا ابویی شهردار سابق مهریز با تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر مهریز در آغازین روزهای پنجمین سال فعالیت سومین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گذشت و فرصت خدمت به مردم به این سادگی از دست رفت.

سید مصطفی طباطبایی که هم‌اکنون به عنوان شهردار مهریز منصوب شده، با وجود بدهی 4 میلیارد و 600 میلیون تومانی شهرداری که وی خود در جلسه پرسش و پاسخ مسئولان شورای شهر و شهردار مهریز در مسجد براستین به حاضرین اعلام کرده بود، وظیفه سنگین و دشواری را بر عهده گرفته است.

ساماندهی ورودی شهرستان مهریز به عنوان دروازه جنوبی استان یزد که امری ضروری به شمار می‌رود و بارها مورد تاکید مسئولان حتی برخی وزرای کشور قرار گرفته است، ساماندهی سه راه بیمارستان که حادثه‌خیزترین نقطه در مرکز این شهر به شمار می‌رود، راهکاری برای حل مشکلات مالی و بدیهی‌های هنگفت شهرداری مهریز از مهم‌ترین وظایف بیست و سومین شهردار مهریز در این شهرستان به حساب می‌آید.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول