اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از گذشت 40 روز

سرپرست معاونت عمرانی استانداری اردبیل منصوب شد

خبرگزاری فارس: در کمتر از 40 روز از حضور اکبر نیکزاد به عنوان استاندار اردبیل و به دنبال تغییرات دامنه‌دار در استان به ویژه مجموعه استانداری مدیرکل اسبق راه و ترابری اردبیل، معاون عمرانی استانداری اردبیل شد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری اردبیل منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل در حکمی که استاندار اردبیل صادر کردند، سید کمال‌الدین میرجعفریان را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی استانداری اردبیل منصوب کردند.

در بخشی از حکم استاندار اردبیل به سرپرست جدید معاونت عمرانی آمده است: امیدواریم با استعانت از خداوند متعال و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و به کارگیری تمام توان و تجربه خود در انجام وظیفه خطیر معاونت عمرانی بتوانید ادای وظیفه و تکلیف کنید.

اکبر نیکزاد در این حکم تاکید کرده است که در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی همه باید در تحقق اهداف نظام اسلامی و صیانت از ارزش‌های دینی و اسلامی بکوشیم و سعی کنیم در پیشبرد اهداف بهترین و شایسته‌ترین عملکرد را از خود به نمایش بگذاریم.

در این حکم همچنین صیانت از ارزش‌های متعالی و کمک به توسعه و ترقی استان با برنامه‌ریزی‌های دقیق مورد تاکید قرار گرفته و از معاونت عمرانی خواسته شده است در سال پایانی دولت خدمتگزار باید برنامه‌ریزی‌ها به شکلی باشد که کارهای بر زمین مانده به سرانجام رسیده و اعتقاد و اعتماد مردم بیش از گذشته حاصل آید.

ایرج بیگدلو با حضور سید حسین صابری به سمت معاونت عمرانی استانداری اردبیل منصوب شد و بعد از گذشت نزدیک به 20 ماه جای خود را به سید کمال‌الدین میرجعفریان داد.

میرجعفریان پیش از این مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل در دوره علی نیکزاد به عنوان استاندار اردبیل بود که بعد از حضور در سمت مدیرکلی راه و شهرسازی همدان بار دیگر در قامت سرپرست معاونت عمرانی به زادگاهش اردبیل بازگشت.

انتهای پیام/ ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول