اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

شفاف‌سازی اقدامات صورت گرفته باعث اعتماد مردم می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد با تاکید بر اینکه شفاف‌سازی اقدامات صورت گرفته باعث اعتماد مردم می‌شود، گفت: شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها پاسخگوترین مسئولان به مردم قلمداد می‌شوند.

شفاف‌سازی اقدامات صورت گرفته باعث اعتماد مردم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی‌بند علیان در دیدار با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فرون‌آباد با اشاره به نوع نگاه ویژه شهروندان به مدیریت شهری و استمراری که در رابطه شهروند با مدیریت شهری در تمامی مراحل زندگی وجود دارد، اظهار داشت: در کشور، شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها پاسخگوترین مسئولان به مردم قلمداد می‌شوند چرا که عمده رویدادهای شهری در گرو عملکرد این مجموعه است که این خود توفیقی بس عظیم محسوب می‌شود و در همین راستا حمایت و همکاری همه‌جانبه ما نیز با شورا در تمامی امور وجود دارد.

وی یادآور شد: انعکاس به‌موقع عملکردها و شفاف‌سازی اقدامات انجام شده، موجب اعتماد مردم و در نتیجه زمینه‌ساز همراهی بیشتر آنان خواهد شد که این امر در پیشبرد سریع‌تر امور بسیار موثر است و نتیجه آن حصول موفقیت‌ها در فرصتی کوتاه است.

علیان با اشاره به پتانسیل‌های موجود در سطح شهر تصریح کرد: با اولویت‌بندی امور شهری، نقصان‌های گذشته برطرف می‌شود تا میزان بهره‌وری افزایش یافته و قطار پیشرفت و سازندگی در شهر فرون‌آباد با سرعت بیشتری حرکت کند که این امر جز با همدلی و همراهی همگان میسر نمی‌شود.

شهردار فرون‌آباد در ادامه این دیدار با اشاره به اهداف مشترک شورا و شهرداری در راستای ارائه مطلوب‌ترین خدمات به شهروندان گفت: سعی داریم با بهره‌مندی از حمایت‌های بی‌دریغ مدیران ارشد استان، شهر فرون‌آباد را به سمت تغییرات اساسی پیش ببریم و جایگاه واقعی آن را به همگان نشان دهیم.

وی با بیان تعامل مثبت شورا و شهرداری جهت ارائه خدمت به شهروندان، افزود: حمایت‌های همه‌جانبه مدیران ارشد استان و اعضای شورا موجب می‌شود مدیران شهری پر توان‌تر از قبل حرکت کنند.

علیان در پایان ابراز داشت: امیدواریم با سعی و تلاشی مضاعف در جهت خدمت‌گزاری برای جلب رضایت شهروندان فرهیخته شهر فرون‌آباد که همواره به‌ عنوان یکی از اساسی‌ترین اهداف مجموعه شورا و شهرداری مطرح می‌باشد، بتوانیم از امانت واگذار شده به بهترین صورت ممکن بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول