اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور جوان فرماندار فارسان:

تحولات در رشد فعالیت‌های مشاوران جوان استان یک ضرورت است

خبرگزاری فارس: مشاور جوان فرماندار شهرستان فارسان گفت: تغییر و تحول‌های متعدد گروه مشاوران جوان استاندار در روند فعالیت‌های گروه مشاوران جوان استان یک ضرورت است.

تحولات در رشد فعالیت‌های مشاوران جوان استان یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سجاد محمدی پیش از ظهر امروز در نشست شورای مرکزی گروه مشاوران جوان فرمانداری فارسان اظهار داشت: برنامه‌ریزی جامع و هدفمند برای پیشبرد اهداف گروه مشاوران جوان استان صورت نمی‌گیرد و کارها سلیقه‌ای انجام می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس تغییر و تحول‌های متعدد گروه مشاوران جوان استاندار در روند فعالیت‌های گروه مشاوران جوان استان یک ضرورت است.

محمدی از تشکیل اتاق فکر گروه مشاوران جوان فرمانداری‌های چهارمحال و بختیاری به میزبانی شهرستان فارسان خبر داد و گفت: تشکیل این اتاق فکر راهکار مناسبی در همین راستا است.

وی، وجود رسانه خاص گروه مشاوران جوان در استان را ضروری دانست و گفت: متاسفانه بارها از استان این مطلب را درخواست کرده ولی نتیجه‌بخش نبوده بر همین اساس گروه مشاوران جوان فارسان در پی راه‌اندازی سایت اطلاع‌رسانی ویژه شهرستان فارسان است.

مشاور جوان فرماندار شهرستان فارسان با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تصریح کرد: با گذشت چند ماه از سال جاری گروه مشاوران جوان استان نتوانسته کوچکترین کاری در حوزه جهاد اقتصادی انجام دهد این در حالی است ما می‌توانستیم بیش از این در حوزه جهاد اقتصادی فعالیت داشته باشیم.

محمدی در ادامه به عید غدیر خم اشاره کرد و گفت: عید غدیر خم از اعیاد مهم ما مسلمانان و به ویژه شیعیان به شمار می‎رود و گروه مشاوران جوان فرمانداری فارسان همه ساله برنامه‌های خاصی را برای گرامیداشت این روز در دستور کار خود قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: در راستای آشنایی هرچه بیشتر جوانان با فضایل اولین امام شیعیان و شناخت واقعه تاریخی غدیر مسابقات مختلف فرهنگی در بین جوانان برگزار خواهد شد.

محمدی از برگزاری 25 برنامه متنوع فرهنگی در دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: برگزاری جشن عید غدیر در شهر فارسان و برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع حسنیه در بین جوان از مهمترین برنامه‌های گروه مشاوران جوان فرمانداری فارسان است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول