اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته کتاب

کتابخانه عمومی حکمت در گتوند افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گتوند از افتتاح کتابخانه عمومی حکمت در هفته کتاب سال‌جاری در این شهرستان خبر داد.

کتابخانه عمومی حکمت در گتوند افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، مسعود خلیلی گفت: در هفته کتاب امسال کتابخانه عمومی حکمت در روستای محمدی از توابع بخش عقیلی شهرستان گتوند با حضور مقامات استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: این کتابخانه تنها مکان فرهنگی این روستا به شمار می‌رود و استقبال بسیار زیادی از ناحیه جوانان و نوجوانان روستا برای این کتابخانه شده است.

خلیلی افزود: همچنین با تاکید و پیگیری فرماندار گتوند، امسال در هفته کتاب کلنگ ساخت کتابخانه عمومی رسالت در روستای سماله و کتابخانه عمومی هدایت در روستای جنت مکان نیز به زمین زده خواهد شد و کار ساخت این دو کتابخانه آغاز می‌شود.

به گفته وی، این دو کتابخانه در حال حاضر در دو ساختمان اهدایی فعال بوده و به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می‌دهند.

خلیلی از دیگر برنامه‌های این اداره را در هفته کتاب، برگزاری نمایشگاه کتاب و خوشنویسی با موضوع سیره نبوت و امامت، برگزاری همایش نقاشی کودکان با موضوع امامت و ولایت و کتاب با اهدا جوایز نفیس عنوان کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گتوند گفت: مراسم جشن بزرگ کتاب امسال در دو سطح کتابخانه و شهرستان انجام خواهد شد و همه کتابخانه‌های عمومی و اداره شهرستان جشن کتاب و کتابخوانی به همراه تقدیر از خادمان کتاب و کتابخوانی، خردسال‌ترین و مسن‌ترین عضو ..... را برگزار خواهند کرد.

وی افزود: در این هفته همه کتابخانه‌های عمومی شهرستان گتوند توسط دانش‌آموزان، دانشجویان، عموم مردم و مسئولان شهرستان مورد بازدید قرار خواهد گرفت و مهدهای کودک نیز به شکلی ویژه و با برنامه‌های خاص از این کتابخانه‌ها بازدید می‌کنند.

خلیلی یادآور شد: همچنین در این هفته یک روز به عنوان عضویت رایگان اعلام خواهد شد که عموم مردم در این روز به عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی شهرستان درمی‌آیند.

وی نواختن زنگ کتاب در مدارس شهرستان با حضور مقامات ارشد را در هفته کتاب امسال از دیگر برنامه‌های این مناسبت ملی عنوان کرد.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول