اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازه‌بان تیم فوتبال گهر:

مقابل استقلال بد بازی نکردیم

خبرگزاری فارس: دادروازه‌بان تیم فوتبال گهر دورود گفت: در دیدار مقابل استقلال تهران بد بازی نکردیم و با وجود شکست برابر این تیم، تمام توان خود را در میدان به نمایش گذاشتیم.

مقابل استقلال بد بازی نکردیم

شهرام مهربان که دیدارهای تیمش به دلیل برخی از مشکلات در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: همه می‌دانند که تیم ما مشکلات عجیب و غریبی دارد و در حوزه‌های مختلف با کمبودهای جدی روبه‌رو هستیم.

وی تصریح کرد: با وجود تمام مشکلات موجود، بازیکنان گهر دورود با تمام توان در میدان حاضر شده و از حداکثر توانایی خود برابر حریفان استفاده می‌کنند.

دروازه‌بان نماینده استان لرستان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان در ادامه به دیدار تیمش برابر استقلال تهران اشاره کرد و گفت: آبی‌پوشان تهرانی بازیکنان بزرگی دارند که بسیاری از آنها ملی‌پوش بوده و یا سابقه حضور در تیم‌ ملی را دارند.

مهربان ادامه داد: این در حالی است که تیم گهر دورود از بازیکنان جوانی سود می‌برد که بسیاری از آنها سابقه حضور در لیگ برتر و مسابقه با تیم‌های بزرگ را نداشته و از سوی دیگر کمبودهای مالی و امکاناتی به تیم ما فشار زیادی وارد می‌کند.

* داشته‌های استقلال و گهر قابل مقایسه نیست

وی متذکر شد: با تمام این امکانات معتقدم که مقابل استقلال بد بازی نکردیم و اگر بازیکنان ما تجربه کافی را داشتند، بازنده میدان نبودیم.

وی تاکید کرد: داشته‌ها و امکانات استقلال و گهر با هم قابل مقایسه نیست و این امر بر عملکرد و نتایج 2 تیم نیز تاثیر می‌گذارد، با این وجود ما مقابل استقلال تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه لازم انجام دادیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال گهر دورود در پاسخ به این پرسش که آیا کادر فنی جدید می‌تواند مشکلات این تیم را کاهش دهد؟ گفت: کارنامه محمد مایلی کهن در فوتبال ایران مشخص است و وی با تیم‌های مختلف به ویژه تیم ملی نتایج خوبی کسب کرده است.

مهربان در پایان تاکید کرد: به اعتقاد من گهر روزهای خوبی را در پیش دارد و با حمایت هواداران و بازیکنان با انگیزه و جوان تیم، کادر فنی جدید بسیاری از مشکلات را کاهش خواهد داد و نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول