اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال گهر دورود:

صدرنشین لیگ ‌برتر خیلی بهتر از ما نبود

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال گهر دورود با تاکید بر اینکه شکست برابر استقلال حق این تیم نبود، گفت: ما مقابل صدرنشین لیگ برتر بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته و با وجود شکست برابر این تیم، استقلالی‌ها خیلی برتر از ما نبودند.

صدرنشین لیگ ‌برتر خیلی بهتر از ما نبود

مجید باجلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: شرایط تیم فوتبال گهر با دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر تفاوت‌های بسیاری دارد و ما با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنیم که هیچ تیمی قادر به تحمل آن نیست.

وی تصریح کرد: اگر هر تیم دیگری جای ما بود به طور قطع تاکنون از ادامه رقابت در لیگ برتر منصرف می‌شد و با این شرایط ادامه نمی‌داد.

* تنها به حمایت هواداران گهر امیدوار هستیم

مدافع نماینده استان لرستان در لیگ برتر فوتبال کشورمان افزود: اگر تا به امروز تیم گهر در برابر مشکلات مقاومت کرده، تنها به دلیل حمایت هواداران خون گرمی است که ما را در هیچ شرایطی تنها نگذاشته‌اند.

باجلان تاکید کرد: ما تنها به حمایت این هواداران امیدوار هستیم و اگر آنها نبودند، در همین حد نیز نتیجه نمی‌گرفتیم.

* مدیریت و کادر فنی جدید مشکلات گهر را حل خواهند کرد

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حضور مدیریت و کادر فنی جدید در این تیم برای رفع مشکلات گهر موثر خواهد بود؟ افزود: امروز کسانی در راس مدیریت باشگاه قرار گرفته‌اند و افرادی هدایت تیم را به عنوان کادر فنی در دست دارند که کارنامه بسیار خوبی در فوتبال ایران از خود بر جای گذاشته‌اند.

این بازیکن عنوان کرد: با توجه به توانایی‌های مدیران و کادر فنی جدید گهر به ویژه محمد مایلی‌کهن امیدواری بسیاری به آینده گهر ایجاد شده و معتقدم که این تیم افراد مشکلات ما را حل خواهند کرد.

* شکست برابر استقلال حق ما نبود

وی در ادامه به دیدار تیمش برابر استقلال تهران اشاره کرد و گفت: گهر این هفته برابر تیمی قرار گرفت که معروف به کهکشانی‌ها هستند و بازیکنان بزرگی دارند.

مدافع تیم فوتبال گهر دورود تصریح کرد: از سوی دیگر یکی از بهترین کادر فنی حال حاضر فوتبال ایران هدایت استقلال را بر عهده دارد که برای هر تیمی در ایران و آسیا مشکل‌ساز هستند.

باجلان تصریح کرد: با وجود این ما برابر استقلال بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و شکست در این دیدار حق ما نبود.

این مسئول تاکید کرد: در همان دقایق ابتدایی بازی 2 گل از استقلال دریافت کردیم و دیگر نتوانستیم شرایط را به سود خود بازگردانیم.

باجلان در پایان اذعان داشت: علت اصلی شکست گهر برابر استقلال، تجربه کم بازیکنان ما بود و در حقیقت ما به تجربه استقلالی‌ها باختیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول