اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال گهر دورود:

مقابل استقلال باید میزبان بودیم

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال گهر دورود گفت: بر اساس برنامه‌ریزی لیگ برتر ما باید برابر استقلال میزبان بودیم و در این صورت هرگز به آبی‌پوشان تهرانی نمی‌باختیم.

مقابل استقلال باید میزبان بودیم

مجید خدابنده‌لو که تیمش به دلیل برخی مشکلات، دیدارهای خانگی خود را در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌کند، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: همه اهالی فوتبال و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی با توانایی‌ها و داشته‌های تیم ما و تیم‌های بزرگی مانند استقلال و سپاهان آشنا هستند.

وی تصریح کرد: تیم‌ها بزرگ حاضر در لیگ برتر از امکانات مالی خوبی برخوردار هستند و به همان میزان نیز بازیکنان داخلی و خارجی بزرگ و ملی‌پوش را نیز جذب کرده‌اند.

هافبک نماینده استان لرستان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان ادامه داد: این در حالی است که تیم‌هایی مانند گهر با حداقل بودجه و امکانات در لیگ حضور یافته و با بضاعتی که دارند در برابر تیم‌های بزرگ و صاحب نام حاضر می‌شوند.

خدابنده‌لو با اشاره به دیدار تیمش برابر استقلال تهران در هفته چهاردهم گفت: ما در این بازی تلاش بسیاری انجام دادیم و در دقایقی نیز تیم برتر میدان بودیم، اما متاسفانه دریافت دو گل زود هنگام موجب شد تا شیرازه تیمی ما از هم بپاشد و مانند بازی با پرسپولیس نتوانیم از نظر نتیجه موفق عمل کنیم.

وی ادامه داد: اگر چه ما از نظر نتیجه بازنده میدان بودیم،‌ اما عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم بخشی از توانایی خود را به حریف تحمیل کنیم.

هافبک تیم فوتبال گهر دورود با اشاره به تغییرات انجام شده در سطوح مدیریتی این باشگاه و همچنین حضور محمد مایلی‌کهن در تیم فوتبال گهر ابراز داشت: ما روزهای خوبی در پیش داریم و با حمایت هواداران مطئمن هستیم که نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد.

این بازیکن با اشاره عدم آماده شدن ورزشگاه شهرستان دورود گفت: ما تا به امروز از امتیاز میزبانی برخوردار نبودیم و در برابر استقلال نیز مجبور به بازی در تهران شدیم.

خدابنده‌لو متذکر شد: به طور قطع اگر در دورود مقابل استقلال حاضر می‌شدیم، با وجود هواداران بسیاری که داریم، به این سادگی‌ها برابر آبی‌‌پوشان تهرانی تسلیم نمی‌شدیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: مدیریت جدید باشگاه گهر بتواند با برطرف کردن مشکلات مالی این تیم، شرایط برگزاری دیدارهای خانگی گهر در شهرستان دورود را فراهم کند.

لازم به توضیح است، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و گهر دورود روز گذشته در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و نماینده استان لرستان در رقابت‌های لیگ برتر با دو گل مغلوب صدرنشین لیگ شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول