اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد پول‌ها را درست خرج کنیم

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از دلایلی که موجب برخی محرومیت‌ها در استان شده همین بد پول خرج کردن‌ است که باید فرهنگ‌سازی لازم برای درست و بجا پول خرج کردن صورت گیرد.

برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد پول‌ها را درست خرج کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری عصر امروز در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با ابراز این سخن که باید اعتبارات را درست و بجا خرج کرد، اظهار داشت: اینقدر در استان اعتبارات را از گذشته‌ها ناصواب و بد خرج کرده‌ایم که اکنون در برخی کارها مانده‌ایم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر اعتبارات را به درستی و در جای خود خرج کنیم تا چند سال آینده به عنوان یکی از استان‌های برخوردار کشور مطرح خواهیم شد، عنوان کرد: با همین اعتبارات محدود نیز می‌توان به شرط درست خرج کردن تا پنج سال آینده خود را بالا کشیده و در ردیف استان‌های توسعه یافته مطرح شویم.

مسئول ارشد استانی در کهگیلویه و بویراحمد با ذکر این سخن که درست خرج کردن اعتبارات به معنای سخت‌گیری نیست، تصریح کرد: نمی‌توان پول بیت‌المال را خرج کارهای شخصی و ناصواب کرد بلکه باید با حداقل‌ها به فکر کارهای عام‌المنفعه باشیم.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: با همین پول کم و البته با درست خرج کردن آن گاهی اوقات می‌توان کارهای بزرگی انجام داد و با غفلت از این موضوع گاهی اوقات خسارت‌هایی به بار می‌آوریم که هرچند بر اثر غفلت‌های پیش پا افتاده است اما جبران آنها بسیار سخت به نظر می‌آید.

صابری بی‌عدالتی در توزیع اعتبارات را یکی دیگر از معضلات دانست و گفت: ایران پولدارترین کشور دنیاست و کشور فقیری هم نیستیم ولی باید با همه مشکلاتی که دشمنان برای ما ایجاد می‌کنند به گونه‌ای خرج کنیم که بتوان از حداقل‌ها بیشترین استفاده را ببریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد صرفه‌جویی و درست مصرف کردن را یک دستور اسلامی و دینی معرفی کرد و گفت: در آیات و احادیث و روایات زیادی به این موضوع اشاره شده و کلام بزرگان است که اگر به آن عمل شود بسیاری از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول