اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی دوازدهمین کنگره تغذیه ایران:

امتیاز بازآموزی دوازدهمین کنگره تغذیه بالاست

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی دوازدهمین کنگره تغذیه ایران گفت: امتیاز بازآموزی دوازدهمین کنگره تغذیه بسیار بالاست و این نشان‌دهنده اهمیت زیاد این کنگره است.

امتیاز بازآموزی دوازدهمین کنگره تغذیه بالاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، همایون ناجی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی دوازدهمین کنگره تغذیه ایران که در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: 13 سال است که قائم مقام دانشگاه اصفهان بوده‌ام و تا به حال 100 کنگره را برگزار کرده‌ایم که می‌توانم اعتراف کنم تاکنون کنگره‌ای با مخاطب 4 هزار نفری توسط هیچ گروه آموزشی برگزار نشده است.

وی افزود: این امر اهمیت برگزاری این کنگره را می‌رساند که مخاطبان نیز علاقه‌مند هستند که تازه‌های تغذیه را بدانند.

دبیر اجرایی دوازدهمین کنگره تغذیه ایران گفت: امید است با برگزاری این کنگره قدمی در راستای تغذیه سالم مردم این جامعه که به آن نیاز دارند، برداشته شود.

در ادامه رئیس دبیرخانه کنگره و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گفت: نسبت خانم‌های شرکت‌کننده در این کنگره دو سوم و آقایان یک سوم است و در مقالات ارائه شده نیز به همین روال است.

احمد عزیززاده افزود: در این کنگره 15 سمپوزیوم 13 میزگرد، 12 سخنرانی جامع و 20 سخنرانی علمی و 15 کارگاه برگزار می‌شود که ثبت نام‌ها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شاهین شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، ریاست این کنگره را بر عهده دارد، افزود: فریدون عزیزی معاون علمی دانشگاه و از متخصصان غدد دانشگاه علوم پزشکی سخنرانی کلیدی را بر عهده دارند.

رئیس دبیرخانه کنگره و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: همچنین سخنرانی جامع بر عهده حسین قاسمی از نخستین روسای تغذیه کشور و مشاور عالی یونیسف است.

وی گفت: 860 پوستر، 106 سخنرانی علمی در سمپوزیوم‌های این کنگره اجرا می‌شود که ما به تعداد استان‌ها و به تعداد دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور کارشناس ارشد تغذیه در این کنگره داریم تا پیام کنگره را به همه جای کشور برسانند.

عزیززاده تصریح کرد: در روز سوم کنگره نیز معاونت علمی ریاست جمهوری سخنرانی دارد و در به پایان مقالات برتر جوایزی داده می‌شود.

به گزارش فارس، اصفهان از 15 تا 18 آبان ماه میزبان دوازدهمین کنگره تغذیه ایران است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول