اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گناباد در مجلس:

تغییر استاندار خراسان رضوی غیرمنتظره بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییر استاندار خراسان رضوی گفت: دلایل تغییر استاندار مشخص نبوده و این تغییر برای بنده غیر منتظره بود.

تغییر استاندار خراسان رضوی غیرمنتظره بود

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به تغییر محمود صلاحی استاندار خراسان‌رضوی با غیرمنتظره خواندن این تغییر اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی یا حداقل بنده در جریان این تغییر نبوده و از دلایل آن مطلع نیستیم.

وی افزود: به هرحال تغییر مدیران اجرایی در این فرصت کم باقی مانده از دولت به صلاح نیست چراکه آشنایی با مشکلات و موضوعات و مسائل استان خراسان رضوی قطعا زمان می‌برد.

عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دلایل این تغییر مشخص نیست و باید دولت دلایل آن را روشن و بیان کند؛ به هر حال شاید این تغییر در  ارتباط با بکارگیری در جای دیگر بوده است.

وی در هر حال با اشاره به عملکرد مثبت صلاحی استاندار سابق خراسان رضوی گفت: آقای صلاحی را بنده پس از انتخابات 88 شناخته و فردی ارزشی، مخلص، مثبت و دلسوز است و همواره ایده‌های بسیار خوبی ارائه می‌کند.

رجایی با اشاره به ویژگی‌های استاندار جدید خراسان رضوی گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر استانداری ولایی بودن آن است که باید با تمام توان و انرژی خود در راستای پیاده‌سازی منویات مقام معظم رهبری و آرمان‌های نظام و انقلاب گام بردارد.

وی افزود: البته یکی از ویژگی‌های مشهد مقدس و استان خراسان رضوی، وجود آستان قدس رضوی است که در این راستا باید استاندار جدید تعامل خوب، سازنده و قوی با آنها برقرار کند تا بدین صورت بتواند در راستای پیش‌برد اهداف و برنامه‌های استان بیش از پیش گام بردارد چراکه هرچه این تعامل بهتر و قوی‌تر باشد قطعا در اجرای برنامه‌ها نیز موفق‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول