اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهاوند:

دشمن با جنگ فرهنگی وارد عرصه شده است/ دانش‌آموزان در تیررس دشمن

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهاوند گفت: دشمن با جنگ فرهنگی در پی دستیابی به اهداف پیش روست و در این میان دانش‌آموزان را هدف خود قرار داده است.

دشمن با جنگ فرهنگی وارد عرصه شده است/ دانش‌آموزان در تیررس دشمن

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی پیش از ظهر امروز در یادواره 114 شهید دانش‌آموز نهاوند در دبیرستان امیرکبیر، شهدا را چشم و چراغ ایران اسلامی خواند و اظهار داشت: کسب همه موفقیت‌ها و سربلندهای ایران اسلامی مرهون و مدیون خون پاک شهداست.

وی به شرایط هشت سال دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: رژیم بعثی از آن جایی که می‌دانست جوانان ایرانی لیاقت کسب هر موفقیتی را دارند و قادر هستند پله‌های ترقی را به سرعت طی کنند با هدف قرار دادن مدارس و فضاهای آموزشی ایران اسلامی، درصدد بود در راه حرکت علمی کشور مانع ایجاد کند.

امام جمعه نهاوند از شرایط حساس کنونی منطقه سخن راند و ادامه داد: امروز دشمن به جنگ فرهنگی آمده بنابراین باید اسلحه‌های دوران دفاع مقدس را به قلم درس و بحث تبدیل کرده و از این طریق از کشور و آرمان‌های آن دفاع کرد.

وی به تقدیم 114 شهید دانش‌آموز نهاوندی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دانش‌‌آموزان شهید با وجود سن و سال کم، دارای درک عمیق و بصیرت بسیار بالایی بودند و با این بصیرت در راه دفاع از کشور جانانه وارد صحنه شدند.

مغیثی در بخش پایانی سخنانش ایران اسلامی را از کشورهای ابرقدرت خواند و افزود: امروز بر خلاف تهدید‌ها و تحریم‌های دشمنان، ایران اسلامی توانسته در رتبه‌های بالای علمی قرار گیرد که این موفقیت‌ها مرهون تلاش شبانه‌روزی دانشمندان بسیجی است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول