اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی همدان:

زورگیر همدانی دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: با توجه به گزارش چندین مورد زورگیری در منطقه‌ای از شهر همدان، مأموران پلیس این فرد را دستگیر و روانه مراجع قضایی کردند.

زورگیر همدانی دستگیر شد

رسول مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از دستگیری یک تن از زورگیران این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به گزارش چند مورد زورگیری در منطقه‌ای از شهر همدان، اکیپ‌های گشت هدفمند برای پیگیری موضوع ساماندهی شدند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اکیپ‌ها در حین گشت‌زنی به خودروی سمندی مشکوک می‌شود و مأموران انتظامی پس از متوقف کردن اتومبیل، راننده گریز پایش را با سرعت عمل بالا دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: در بازرسی بدنی و خودروی متهم یک قبضه سلاح کلت کمری، چهار عدد فشنگ جنگی، یک قبضه پایپ استعمال مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: پلیس همدان با تشکیل پرونده‌ای در این خصوص متهم را روانه مراجع قضایی کرد.

مرادی برخورد با اراذل و اوباش را یکی از مأموریت‌های پلیس عنوان کرد و افزود: پلیس همدان در برخورد با متخلفان نظم و آسایش عمومی هیچ‌گونه اغماض و کوتاهی نخواهد داشت.

وی در پایان سخنانش تأمین آسایش و امنیت شهروندان را یکی از وظایف پلیس دانست و گفت: همکاری و همراهی مردم در این راستا می‌تواند ما را به نتایج دلخواه برساند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول