اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دلیجان:

دلیجان آماده مقابله با حوادث زمستانی شد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری دلیجان از اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با حوادث زمستانی ناشی از بارش برف و سرمای زمستان در این شهرستان خبر داد.

دلیجان آماده مقابله با حوادث زمستانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مهرداد امرایی صبح امروز در جلسه ستاد بحران و حوادث دلیجان اظهار داشت: با توجه به موقعیت خاص شهرستان دلیجان به ویژه در زمینه راه‌های مواصلاتی تمام دستگاه‌ها باید در راستای مقابله با بروز هرگونه حادثه احتمالی وارد عمل شده و تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

وی تصریح کرد: روزانه 210 هزار نفر با صد هزار خودرو از راه‌های مواصلاتی دلیجان عبور می‌کنند که ضروری است مسئولان راه و شهرسازی اقدامات لازم را برای ایمن‌سازی جاده‌ها و کاهش حوادث به عمل آورند.

سرپرست فرمانداری دلیجان گفت: مسئولان همچنین باید نسبت به ذخیره‌سازی نفت در روستاهای فاقد گاز اقدام کرده و برنامه‌ریزی به منظور آموزش روستاییان در زمینه استفاده بهینه گاز و آشنایی با خطرات احتمالی نشت گاز را در دستور کار قرار دهند.

معاون راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی نیز گفت: شهرستان دلیجان کریدور اصلی اتصال جنوب به شمال کشور است و روزانه حجم بالایی از خودروها از محورهای مواصلاتی این شهرستان عبور می‌کنند.

اکبر سلیمیان افزود: این شهرستان از نظر موقعیت جغرافیایی شرایط بسیار خاصی دارد، به همین دلیل توجه به وضعیت راهداری آن همواره مورد اهتمام مسئولان راه و شهرسازی است.

وی همچنین خواستار تجهیز خودروهای عبوری به زنجیر چرخ و جلوگیری از ورود خودروهای فاقد زنجیر به بزرگراه‌ها و جاده‌های مواصلاتی در طول فصل زمستان شد.

در این نشست راه‌های مقابله با حوادث احتمالی زمستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول