اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه خبر داد

اجرای طرح "ارمغان مهر"در چرام

خبرگزاری فارس: رئیس امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه از اجرای طرح "ارمغان مهر" با هدف حمایت از سلامت و زندگی دانش‌آموزان در چرام خبر داد.

اجرای طرح "ارمغان مهر"در چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با اجرای طرح ارمغان مهر،‌ به دانش‌آموزان مناطق نیازمند سراسر کشور خدمات بهداشتی، درمانی، فرهنگی ارائه می‌‌دهند.

در راستای همین طرح صبح امروز امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه جهت ویزیت و تجویز داروی رایگان و آموزش امداد و کمک‌های اولیه و اهداء جوایز به دانش‌آموزان بی‌سرپرست به سمت دبیرستان شبانه‌روزی حضرت زینب (س) شهرستان چرام حرکت کردند.

سید عادل رهبریان در حاشیه برگزاری این طرح با بیان اینکه سلامت دانش‌آموزان بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: داوطلبان جمعیت در چارچوب این طرح به روستاهای محروم مراجعت و نسبت به توزیع بسته‌های حاوی نوشت‌افزار و دیگر کارهای حمایتی اقدام می‌کنند.

رئیس امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه با تشریح اهداف این طرح ابراز کرد: حمایت از دانش‌آموزان فقیر و بی‌سرپرست، آشنایی دانش‌آموزان روستایی با امداد و کمک‌های اولیه، آشنایی دانش‌آموزان روستایی با جمعیت هلال‌احمر و امور داوطلبان از اهداف طرح ارمغان مهر است.

وی درمان بیماری دانش‌آموزان فقیر و بی‌سرپرست روستایی، تأمین هزینه دارو و جوایز توسط جمعیت و مشارکت داوطلبان و آموزش و پیشگیری از بیماری‌های شایع در بین دانش‌آموزان روستایی مستقر در خوابگاه شبانه‌روزی را از مهم‌ترین نتایج طرح ارمغان مهر دانست.

هماهنگی با پزشکان داوطلب شهرستان چرام، انتخاب تعدادی از داوطلبان جهت همکاری در پروژه، رایزنی با خیرین جهت همکاری و مساعدت تهیه دارو و خودرو و جوایز، دعوت از فرماندار، بخشدار و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام، تهیه دارو، تهیه جوایز و همراهی مربی امداد و کمک‌های اولیه جمعیت شهرستان از فعالیت‌های صورت گرفته در برگزاری این طرح بود.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول