اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با عید غدیر

لاریجانی میهمان وارثان 15 خرداد می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شواری اسلامی همزمان با عید غدیرخم به شهر وارثان قیام 15 خرداد سفر می‌کند.

لاریجانی میهمان وارثان 15 خرداد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی لاریجانی روز عید غدیرخم به شهر خون و قیام سفر می‌کند و با حضور در گلزار شهدا سید فتح‌الله بعد از نماز مغرب و عشاء با مردم ورامین سخن می‌گوید.  

مسئول روابط ‌عمومی دفاتر نماینده مردم شهرستان‌های ورامین و پیشوا با بیان این مطالب تاکید کرد: رئیس مجلس پس از سخنرانی در این مراسم در دیدار با سادات شهرستان ورامین شرکت می‌کند.

علی تاجیک در ادامه با اشاره به قدمت برگزاری مراسم دیدار با سادات شهرستان ورامین بیان داشت: این مراسم همه ساله همزمان با عید سعید غدیرخم در مسجد خاتم‌الانبیاء (ص) ورامین با حضور پرشور مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان برگزار می‌شود و مراسم سال جاری با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: بنا به پیش‌بینی‌های صورت گرفته شده به دلیل کثرت جمعیت مراسم امسال در گلزار شهدای سید فتح‌الله برگزار می‌شود.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به دعوت نقوی حسینی به شهرستان ورامین سفر خواهد کرد و در روز عید غدیر همزمان با نماز مغرب در گلزار شهدای سید فتح‌الله ورامین سخنرانی می‌کند.

پس از سفر سال 79 ریاست مجلس ششم به شهرستان ورامین این نخستین سفر رئیس قوه مقننه به شهرستان ورامین است و از سال 79 تاکنون حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی و باهنر نایب‌های رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرستان ورامین سفر کرده‌اند.

علی لاریجانی پیش از این رئیس سازمان صدا و سیما و وزیر ارشاد و دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده ‌است و هم‌اکنون، نماینده و رئیس نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم است.

لاریجانی در انتخابات سال 1384 برای نهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کرد و در این موفق به کسب آراء اکثریت مردم نشد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول