اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بدرقه مسئولان صورت گرفت

اعزام داوطلبان ورامینی برای خدمت در نجف اشرف

خبرگزاری فارس: 18 نفر داوطلب از داوطلبان ورامینی برای خدمت در ساخت صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف با بدرقه امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین عازم عراق شدند.

اعزام داوطلبان ورامینی برای خدمت در نجف اشرف

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در مراسم بدرقه 81 نفر داوطلب ورامینی برای ساخت صحن حضرت زهرا (س) اظهار داشت: خداوند تبارک و تعالی توفیق نصیب شما عزیزان کرده است، این توفیق نصیب هرکسی نمی‌شود، اینکه بدون دریافت حتی یک ریال بروید 40 روز در جوار حرم امیرالمومنین (ع) و برای ساخت صحن و تشکیلاتی که منسوب به حضرت زهرا (س) است کار کنید توفیق بزرگی است.

وی ادامه داد: عقیده بنده این است اگر تمام دنیا و ثروت و مقام آن را در یک کفه ترازو قرار دهید و این خدمت 40 روزه شما را در کفه دیگر، قطعا این عمل سنگینی خواهد کرد، چرا که زمانی که انسان می‌میرد تمام اموال او نیز از بین می‌رود، یا به ورثه می‌رسد اما این اعمال به‌عنوان باقیات صالحات می‌مانند.

امام جمعه ورامین در پایان خاطرنشان کرد: فقرا زودتر از اغنیا به بهشت می‌روند، چون حساب و کتاب ندارند، مانند مسافرانی که در فرودگاه بار و وسایل با خود نیاوردند، اینها معطل نمی‌شوند، اما آنهایی که وسایل زیاد دارند معطل خواهند شد،حتی اگر اموال از راه درست تهیه شده باشد.

وی اضافه کرد: این خدمات توفیقی است که حتی برای دقایقی از آن نیز نمی‌توان قیمت گذاشت.

گفتنی است، در ابتدای این مراسم بدرقه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ورامین با ارائه گزارشی از فعالیت‌های شش ماهه نخست این ستاد در سال جاری اظهار داشت: این نیروها برای کار در صحن مطهر حضرت زهرا (س) در نجف اشرف راهی عراق می‌شوند.

وی افزود: این آقایان هیچ پولی دریافت نمی‌کنند و حتی مبلغ ویزای سفر را نیز خودشان پرداخت کردند.

پیش از این شش نفر نیروی کار دیگر نیز برای کار در صحن مطهر حضرت زهرا (س) توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ورامین راهی نجف اشرف شده بودند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول