اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه‌های علمیه همدان خبر داد

ایجاد دفتر استانی طرح مطالعاتی کتب شهید مطهری در همدان

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغ و تهذیب حوزه‌های علمیه همدان از ایجاد دفتر استانی طرح مطالعاتی کتب شهید مطهری در همدان در راستای تحقق منویات رهبری در این زمینه برای طلاب استان همدان خبر داد.

ایجاد دفتر استانی طرح مطالعاتی کتب شهید مطهری در همدان

حجت‌الاسلام علی‌اصغر گرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات معاونت تبلیغ و تهذیب حوزه‌های علمیه استان همدان به طرح مطالعاتی کتب شهید مطهری اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری به طلاب در زمینه لزوم مطالعه کتب شهید مطهری، امسال طرح مطالعاتی کتب شهید مطهری با جدیت و تلاش بیشتری در این معاونت پیگیری می‌شود.

وی در ادامه از آغاز به کار دفتر استانی طرح مطالعاتی کتب شهید مطهری زیر نظر معاونت تبلیغ و تهذیب حوزه‌های علمیه استان همدان خبر داد و گفت: این مهم امسال محقق شده است.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه‌های علمیه استان همدان تصریح کرد: دفتر استانی طرح مطالعاتی کتب شهید مطهری در همدان در راستای ارتقای رشد علمی طلاب و آشنایی عمیق این قشر با کتب این شهید بزرگوار همت دارد.

وی عنوان کرد: این دفتر وظیفه دارد با توجه به هدف ترسیم شده در امر آشنایی با افکار و کتب شهید مطهری، در هر یک از مدارس علمیه استان فردی را به عنوان مسئول طرح مطالعاتی کتب شهید مطهری برگزیند.

گرجی افزود: این مسئول با هماهنگی دفتر طرح مطالعاتی کتب شهید مطهری استان نسبت به جذب و برگزاری امتحانات دوره‌ای این طرح اقدام می‌کند.

وی ابراز داشت: با توجه به مزایای در نظر گرفته شده در این طرح انتظار استقبال بیشتری از طلاب مدارس علمیه استان را نسبت به طرح داریم که امیدوار هستیم، محقق شود.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه‌های علمیه استان همدان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اعطای گواهینامه در پایان دوره و در اختیار قرار دادن کتب مطالعاتی به صورت نیم بها به شرکت‌کنندگان در طرح از جمله مزایای آن محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول