اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد امام جمعه بجنورد از ‌‌اظهارنظر‌ «یک مسئول»

حجت‌الاسلام یعقوبی: برخی تعابیر اصلا شایسته خراسان‌شمالی نبود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد با انتقاد از برخی اظهارنظرها در ‌‌مورد خراسان‌شمالی گفت: برخی از مسئولان ‌تعابیری در خصوص این استان ‌‌به کار بردند که اصلاً شایسته نبود.

حجت‌الاسلام یعقوبی: برخی تعابیر اصلا شایسته خراسان‌شمالی نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان فرهنگی خراسان‌شمالی ‌با اشاره به ‌دستاوردهای سفر رهبر معظم انقلاب به استان خراسان‌شمالی اظهار داشت: مسئولان نباید در اظهار‌نظرهای خود پیشینه این استان سربلند ‌را تحقیر کنند لذا تعابیر به کار برده شده توسط برخی مسئولان اصلاً شایسته نبود.

وی تصریح کرد: اگر اهمیت سفر رهبری را می‌خواهیم بالا ببریم نباید پیشینه درخشان استان را زیر سئوال ببریم.

حجت‌الاسلام یعقوبی اظهار کرد: ما مردم این استان را مردمی غیور و ولایت‌مدار می‌دانیم که در مسیر حمایت از ولایت سرزنده و ثابت‌قدم هستند.

وی همچنین با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم استان در استقبال از رهبر انقلاب اسلامی در سفر به این استان گفت: این حادثه تاریخی که در استان ما رقم خورد، نقطه عطفی در عرصه‌های مختلف بود.

امام جمعه بجنورد تحول روحی مردم نسبت به امر ولایت را از آثار این سفر عنوان کرد و افزود: اینکه مردم ولی امر خود را دیدند و مشتاقانه برای زیارت وی حضور یافتند یک تحول در حوزه فرهنگی است.

وی اظهار کرد: این حرکت توانست سال‌ها کار فرهنگی در استان را جلو ببرد و تحولات بسیار عمیقی در حوزه فرهنگی استان داشته باشد.

حجت‌الاسلام یعقوبی با بیان اینکه رهنمودهای رهبر انقلاب روشنگرانه بود، گفت: تمام این منویات باید در دستور کار بخش‌های مختلف فرهنگی به ویژه شورای فرهنگ عمومی استان قرار بگیرد.

وی رهنمود رهبر انقلاب در مورد 19 سبک زندگی را برشمرد و افزود: باید تک تک این رهنمودها تحلیل و بومی‌سازی شود.

امام جمعه بجنورد همچنین بر گرامیداشت هر چه باشکوه‌تر سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان تاکید کرد و گفت: به همین مناسبت برنامه‌های ویژه فرهنگی برنامه‌ریزی شود.

وی همچنین دیدار با رهبر انقلاب در سالروز سفر به استان را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که می‌تواند در دستور کار استان قرار بگیرد.

به گزارش فارس، رهبر معظم انقلاب اسلامی 19 مهر ماه گذشته به مدت هشت روز به خراسان‌شمالی سفر کردند.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول