اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نیشابور خبر داد

متلاشی شدن باند جعل چک‌های بین بانکی در نیشابور

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی نیشابور گفت: باند جعل چک‌های بین‌بانکی توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان متلاشی شد.

متلاشی شدن باند جعل چک‌های بین بانکی در نیشابور

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور به‌ نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس،  محمد‌حسن امیری اظهار کرد: در پی شکایت یکی از مؤسسات مالی و اعتباری مبنی بر فعالیت افراد ناشناس در ارتباط با جعل چک بین‌بانکی و برداشت از بانک‌های سطح شهر نیشابور، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: پلیس آگاهی نیشابور با بازبینی دوربین‌های مدار بسته موسسه مالی و اعتباری شاکی، یکی از اعضای این باند را شناسایی و در عملیاتی وی را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی نیشابور عنوان کرد: متهم در بازجویی‌های به‌عمل آمده با توجه به شواهد و مدارک موجود، به همدستی دو نفر در این ارتباط اعتراف کرد.

امیری ادامه داد: این باند با استفاده از شناسنامه و هویت جعلی اقدام به افتتاح حساب کرده و با جعل چک‌های بین‌بانکی مبلغ یک میلیارد و 260 میلیون ریال را از بانک‌های مقصد برداشت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از شناسایی محل اختفای متهمان دیگر با انجام عملیاتی پلیسی، متهمان را دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی کردند.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول