اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن صنف بتن آماده استاندارد اصفهان خبر داد

رتبه نخست کیفیت بتن آماده اصفهان در سطح کشور

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن صنف تولیدکننده بتن آماده استاندارد استان اصفهان گفت: طبق نظردهی کارشناسان و انجمن بتن ایران، کیفیت بتن آماده اصفهان در سراسر کشور رتبه نخست را داراست.

رتبه نخست کیفیت بتن آماده اصفهان در سطح کشور

علی حاج‌رسولیها امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تا زمانی که بر اساس‌های سیاست‌های دولت، تعامل بین دولتیان و تشکل‌ها به وجود نیاید، مشکل بتن همچنان ادامه دارد.

وی عدم توازن عرضه و تقاضا و صدور مجوز‌های بی‌رویه برای احداث تولید‌کنندگان بتن را از دیگر مشکلات بتن استان اصفهان برشمرد و تصریح کرد: در حال حاضر سه برابر ظرفیت مورد نیاز مجوز صادر شده است.

رئیس انجمن صنف تولیدکننده بتن آماده استاندارد استان اصفهان با اشاره به اینکه هر شخصی برای برپایی یک کارخانه تولید بتن باید از یک حداقل امکانات لازم برخوردار باشد، تاکید کرد: هزینه راه‌اندازی یک مرکز تولید بتن مبلغی در حدود پنج تا 10 میلیارد تومان است که برخی اوقات با هزینه 500 میلیون تومان راه‌اندازی می‌شود که این موضوع جای نگرانی دارد.

وی در مورد اقدامات اداره کل استاندارد استان اصفهان برای برطرف کردن مشکلات موجود گفت: با توجه به اینکه 8 هزار واحد صنعتی در استان اصفهان وجود دارد این اداره به تنهایی نمی‌تواند اهداف خود را دنبال کند.

حاج‌رسولیها بیان کرد: عدم توجه به تکنولوژی و فرسودگی دستگاه‌ها از دیگر مواردی است که تولید‌کنندگان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول