اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تحقیقات و بازرگانی یک شرکت تولیدکننده ماکارونی:

حمایت‌های دولت باید از صنعتگران افزایش پیدا کند

خبرگزاری فارس: سرپرست تحقیقات و بازرگانی یکی از شرکت‌های تولیدکننده ماکارونی در حاشیه برگزاری نمایشگاه مواد غذایی در اصفهان گفت: حمایت‌های دولت برای پیشبرد هر چه بهتر صنعت مواد غذایی باید افزایش پیدا کند.

حمایت‌های دولت باید از صنعتگران افزایش پیدا کند

جواد منتصری در حاشیه دهمین نمایشگاه مواد غذایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه حمایت‌های دولت باید افزایش پیدا کند، اظهار کرد: حمایت‌های دولت برای پیشبرد هر چه بهتر صنعت مواد غذایی باید افزایش پیدا کند تا بتوانیم به مدارج بالای تولید در کشور دست پیدا کنیم.

وی در مورد نحوه برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی تصریح کرد: به دلیل عدم تبلیغات مناسب نتوانستیم که به ارائه محصولات خود در این نمایشگاه بپردازیم و زمان نامناسب برگزاری نیز توانست در پایین آمدن کیفیت نمایشگاه کمک بسزایی کند.

سرپرست تحقیقات و بازرگانی یکی از شرکت‌های تولید ماکارونی عنوان کرد: بازار مواد غذایی در کشور هنوز ظرفیت سرمایه‌گذاری دارد و باید برای جهانی شدن، قدم‌های بلندتری برداریم.

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود متذکر شد: برای ارائه مواد غذایی با کیفیت دو موضوع مطرح شده که در ابتدا می‌توان به دید مصرف‌کننده اشاره کرد و در بعد دوم رعایت کیفیت و تناسب مواد غذایی مورد بحث است.

منتصری با اذعان بر اینکه امسال وضعیت خوبی در گندم نداشتیم، گفت: با توجه به اینکه شرکت تک ماکارون خرید آرد از کشورهای خارجی دارد باید یادآور شوم که وضعیت خوبی در تولید داخلی آرد نداشتیم و با توجه به میزان گندمی که وجود داشته توانستیم حداکثر تولید خود را در کارخانه تولید آرد خود داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در خرید گندم با مشکلاتی روبه‌رو بودیم اما در کل می‌توان گفت که همیشه تولیدکننده با تنگنا روبرو است.

سرپرست تحقیقات و بازرگانی یکی از شرکت‌های تولیدکننده ماکارونی با اشاره به شعار سال (تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی) گفت: امسال به وعده خود در تولید ملی عمل کردیم و محصولات فراسودمند از جمله فیبردار و آنتی اکسیدان به مرحله تولید رساندیم تا جایی که تولیدات شرکت به دفعات افزایش پیدا کرد.

وی اضافه کرد: به نظر من تولیدکننده‌ها به خود بهاء دهند و اگر نمایشگاهی در کشور در بعد مواد غذایی برگزار می‌شود در آن شرکت کنند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول