اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هماهنگی استان‌های سازمان ملی استاندارد:

استاندارد‌سازی مؤلفه‌ای تأثیرگذار در کاهش هزینه‌ها است

خبرگزاری فارس: مدیرکل هماهنگی استان‌های سازمان ملی استاندارد گفت: در دنیای امروز به طور حتم استانداردسازی یکی از مصادیق تأثیرگذار در کاهش هزینه‌ها است و مصداق عمل صالح به حساب می‌آید.

استاندارد‌سازی مؤلفه‌ای تأثیرگذار در کاهش هزینه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، وحید مرندی‌مقدم ظهر امروز به مناسبت تودیع و معارفه مدیرکل استاندارد استان اصفهان که در اتاق بازرگانی اصفهان برپا شد، اظهار کرد: انجام عمل صالحه مصادیق فراوانی دارد که از آن جمله می‌توان به استاندارد‌سازی در بخش‌های مختلف زندگی مردم اشاره کرد.

وی در این جلسه که برخی از مسئولان استانی، مدیرکل‌های ادارات و پیشکسوتان عرصه صنعت نیز حضور داشتند با بیان اینکه زندگی روزانه یک فرد با وسایل خانگی آغاز می‌شود که باید از نظر استاندارد کیفیت لازم را داشته باشد، تاکید کرد: در حال حاضر تأثیرگذاری استاندارد در زندگی عادی مردم بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

مدیرکل هماهنگی استان‌های سازمان ملی استاندارد ادامه داد: یادمان باشد در شرایط کنونی جامعه، زندگی مردم، بدون استاندارد اگر غیر ممکن نباشد بسیار پرهزینه است.

وی با اشاره به اینکه برخی از افراد سخنانی را مبنی بر اینکه استاندارد استان اصفهان ارباب‌رجوعی ندارد و اقداماتی در این حوزه صورت نگرفته، تاکید کرد: بر خلاف چنین سخنان اشتباهی، من و سایر همکارانم، مقوله استاندارد را مطالبه عمومی می‌دانیم.

مرندی مقدم وظیفه مسئولان استاندارد را برای حفاظت از جان و مال مردم بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: در مقوله استاندارد و استاندارد‌سازی در سطح جامعه شاهد پیشگیری از بسیاری حوادث و اتفاقاتی هستیم که هر لحظه جان شهروندان جامعه را به مخاطره می‌اندازد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای غلامرضا شفیعی، مدیرکل جدید استاندارد استان اصفهان، از زحمات اصغر صالحی‌فرد که هم‌اکنون به عنوان مدیرکل نوسازی و تحول سازمان ملی استاندارد انتخاب شده، تشکر کرد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول