اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور زوج‌های جوان قمی انجام می‌شود

تبیین ویژگی‌های خانواده علوی در جشن ولایت

خبرگزاری فارس: مدیر امور فرهنگی دانشگاه پیام نور قم از برگزاری جشن ولایت با حضور زوج‌های جوان دانشجو به منظور تبیین ویژگی‌های خانواده علوی در قم خبر داد.

تبیین ویژگی‌های خانواده علوی در جشن ولایت

حجت الاسلام محمدحسن نحوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مسئله ولایت جزو شعائر دینی ماست بنابراین ضرورت و لزوم آن امری انکارناپذیر برای جامعه است.

وی خاطر نشان کرد: تا زمانی که مردم نفهمند تا چه اندازه حضور ولی برای مردم نیاز است، استواری و پایداری این مسئله برای آنها تضمین نمی‌شود.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه پیام نور قم ادامه داد: لازم است از دهه ولایت نهایت بهره‌برداری برای تبیین مباحث واقعه غدیر و ولایت صورت گیرد تا جامعه بتواند پاسخگوی شبهات و سئوالات این حوزه باشد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی گفت: برگزاری این کرسی‌ها بسیار مؤثر بوده و مقام معظم رهبری نیز بارها بر تأثیر این کرسی‌ها تاکید کرده‌اند.

نحوی خاطر نشان کرد: موافقان و مخالفان در این کرسی‌ها با یکدیگر به بحث و گفت‌وگو می‌پردازند و بر همین اساس حق مطلب ادا می‌شود.

وی عنوان داشت: ولایت، راهبری و امامت مسئله‌ای نیست که مربوط به قشر و مذهب خاصی باشد بنابراین همه آحاد مردم به تدریج به اهمیت و ضرورت این مسئله پی می‌برند.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه پیام نور قم از برگزاری جشن ولایت با حضور زوج‌های جوان دانشجو همزمان با آغاز دهه ولایت خبر داد و افزود: حجت‌الاسلام فرحزاد در این برنامه به ایراد سخنرانی پیرامون ویژگی‌های خانواده علوی و ولایت می‌پردازد و در زمینه ولایت عامه و خاصه بحث می‌کند.

وی اعزام سه انجمن دانشگاه به جشنواره دانشجویی حرکت را از دیگر برنامه‌های دهه ولایت ذکر کرد و افزود: اعضای سه انجمن‌ برتر مدیریت بازرگانی، شیمی و زیست برای شرکت در جشنواره حقیقت در این ایام به تهران اعزام می‌شوند تا به ارائه دستاوردهای خود بپردازند.

نحوی یادآور شد: پس از داوری و ارزیابی آثار و دستاوردهای علمی و فرهنگی، انجمن‌های برتر اول تا سوم معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول