اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر بوشهر:

شورایاری یک ظرفیت مهم برای خدمت به شهروندان است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: شورایاری یک ظرفیت و یک پروسه ارزشمند در خدمت شورای شهر و شهروندان بوشهری است.

شورایاری یک ظرفیت مهم برای خدمت به شهروندان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حمیده ماحوزی صبح امروز در پنجمین همایش شورایاران محلات شهر بوشهر اظهار داشت: مدیریت شهر بدلیل ماهیت و ساختار گسترده فعالیت‌هایش نیاز به مشارکت جمعی همه مردم استان دارند که برخی از آنها را شورایاران انجام می‌دهند.

وی ضمن تشکر از فعالیت‌های شورایاران در محلات افزود: انتخاب یک شهردار و مدیر محله می‌تواند موجب ارتباط خوب محلات با ادارات شود.

عضو دیگر شورای شهر بوشهر نیز در این جلسه گفت: اساس کار شورایاری ارتباط با افراد محله و رساندن نظرات و پیشنهادات آنها به شورای شهر است.

داریوش پوربهی ابراز داشت: به مشکلات متعدد محلات آگاهی داریم، ولی به جهت عدم وجود اعتبار قادر به رفع مشکلات نیستیم.

عضو سه دوره شورای شهر بوشهر نیز با اعلام اینکه دستور تخریب بالغ بر 140 کوچه در بوشهر برای ساماندهی صادر شده بیان داشت: با وجود این دستورات تخریب، اما ما توان اجرای آن را نداریم.

نصرالله اسدی خاطر نشان کرد: نواقص در ما وجود دارد که شورایاران می‌توانند با همکاری‌های خود با شورای شهر این نواقص را تکمیل کنند.

سرپرست شهرداری بوشهر نیز عنوان کرد: شورایار می‌تواند انتقال‌دهنده مناسبی برای مطالبات مردم به شورای شهر باشد.

محمدابراهیم فروزانی گفت: اگر همفکری و همراهی خود مردم نباشد آنها خود به تنهایی قادر به پیگیری و رفع مشکلات شهر نیستند.

فروزانی ضمن شنیدن مشکلات شورایاران محلات متذکر شد: مشکلاتی که بیان شد مسائلی است که خود به آنها آگاه هستم و در دستور کار ما وجود دارد که اولویت‌بندی شده و به آنها رسیدگی خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: اگر مشکلی در یک محله باشد نه تنها برای شهروند آن محله موجب ناراحتی می‌شود بلکه تمام مردم استان در هنگام عبور از آنها محل دچار مشکل می‌شوند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول