اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گلستان:

70 هزار گردشگر خارجی در نیمه اول امسال وارد گلستان شدند

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: در نیمه نخست امسال بیش از 70 هزار گردشگر خارجی وارد گلستان شدند.

70 هزار گردشگر خارجی در نیمه اول امسال وارد گلستان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علی مؤمنی در نشست مشترک مدیران میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با رئیس هیئت مدیره انجمن تورگردانان کشور اظهار داشت: هدف ما در گردشگری پروسه اقتصادی است تا ظرفیت‎های استان سبب کسب درآمد اقتصادی شود.

وی تصریح کرد: شناسایی ظرفیت‎های پنهان و ظرفیت‎های جدید از مهمترین مؤلفه‎های میراث فرهنگی برای توسعه صنعت گردشگری است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان یادآور شد: صنعت گردشگری به عنوان صنعت پاک شناخته می‎شود و تنها صنعتی است که می‎تواند در تمام بخش‎های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی مؤثر و مفید باشد.

مومنی ابراز داشت: توسعه گردشگری سهم زیادی در اشتغال‎زایی و رشد شکوفایی استان به همراه دارد که البته باید ظرفیت‎های بالقوه استان را به ظرفیت‎های بالفعل تبدیل کنیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان افزود: زمانی که بخش دولتی در کنار بخش خصوصی قرار بگیرند می‎توانند به عنوان مؤلفه‎ای موفق سهم زیادی در توسعه گردشگری رقم بزنند.

وی با بیان اینکه در نشستی که امروز با جامعه انجمن صنفی و هتلداران استان برگزار شد آشنایی با بازاریابی تبلیغاتی مورد تاکید قرار گرفت ابراز داشت: تا زمانی که نتوانیم کالاها و ظرفیت‎های گلستان را در نمایشگاه داخلی معرفی کنیم یقینا توفیقات خوبی در جذب گردشگر نخواهیم داشت.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول