اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

ارائه تسهیلات ویژه به کشاورزان کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از ارائه تسهیلات ویژه به کشاورزان کنگان در نیمه دوم امسال خبر داد.

ارائه تسهیلات ویژه به کشاورزان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدان‌شناس پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی کنگان اظهار داشت: بخش کشاورزی منطقه باید از رشد چشمگیری برخوردار شود و این مهم را باید در توسعه صنعت این منطقه دخیل بدانیم و همسو با توسعه صنعت‏، بخش کشاورزی نیز به نتایج مطلوب دست می‌یابد.

وی از ارائه تسهیلات ویژه به کشاورزان کنگان خبر داد و افزود: دولت به بخش کشاورزی اهتمام ویژه‌ای دارد و در نیمه دوم امسال تسهیلات مناسبی را برای رونق بخش مذکور اختصاص داده که مستلزم این است مردم شهرستان از این پتانسیل نهایت بهره‌وری را ببرند و از ظرفیت موجود بهره‌مند شوند.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی کنگان به دلیل استقرار در منطقه گرم و کمبود منابع آبی در این منطقه، باید ضمن نگاهی ویژه به بخش کشاورزی از زیرساخت‌های موجود استفاده شود و کشاورزی را مطابق با تکنولوژی روز پیش ببریم تا ضمن صرفه‌جویی در منابع انرژی از بازده بیشتری که همانا محصولات نمونه هستند بهره‌مند شویم.

یزدان‌شناس یادآور شد: جهاد کشاورزی در راستای توسعه بخش کشاورزی آماده هرگونه همکاری است و مردم شهرستان می‌توانند ضمن تحویل طرح‌های توسعه کشاورزی از خدمات این اداره نیز بهره‌مند شوند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگان نیز با بیان مطالبی پیرامون توسعه بخش کشاورزی و زیرساخت‌های لازم اظهار داشت: در راستای جذب سرمایه‌گذار و پرداخت تسهیلات در این بخش توجه ویژه ‌داریم و خواستار همکاری و تعامل بانک‌های عامل در این زمینه هستیم.

محمد شجاعی افزود: کشاورزان نیازمند حمایت بیشتری هستند و باید با استفاده از امکانات موجود در راستای افزایش بهره‌وری در کشاورزی شهرستان اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول