اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت وزنه‌برداری مازندران:

لیگ وزنه‌برداری قهرمانی مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت وزنه‌برداری مازندران از برگزاری لیگ وزنه‌برداری قهرمانی مازندران خبر داد و گفت: با تمام هیئت‌ها مکاتباتی صورت گرفت تا با جذب اسپانسر در لیگ استان حضور یابند.

لیگ وزنه‌برداری قهرمانی مازندران برگزار می‌شود

محمدصادق محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: از تمام مربیان و روسا هیئت‌ها می‌خواهیم که در برگزاری لیگ قهرمانی استان همکاری لازم با هیئت استان داشته باشند تا شاهد رشد و توسعه این ورزش در سراسر استان باشیم.

وی در ادامه از برگزاری لیگ وزنه‌برداری قهرمانی استان خبر داد و افزود: با تمام هیئت‌ها مکاتباتی صورت گرفت تا با جذب اسپانسر در لیگ استان حضور یابند.

دبیر هیئت وزنه‌برداری مازندران هدف از برگزاری لیگ را کشف استعداد و شناسایی وزنه‌برداران مستعد عنوان کرد و اذعان داشت: در حال حاضر وزنه‌برداران خوبی در سراسر استان حضور دارند که با برگزاری مسابقات لیگ می‌توانند شناسایی شوند.

دبیر هیئت وزنه‌برداری مازندران با اشاره به کسب سه مدال برنز توسط وزنه‌بردار نوجوان مازندرانی در رقابت‌های جام پادشاهی ابراز داشت:امیرحسین فضلی وزنه‌بردار مازندرانی دسته 85 کیلوگرم در ترکیب تیم ملی نوجوانان موفق به کسب سه مدال برنز شد.

وی افزود: فضلی در این وزن در حرکت تک ضرب با بلند کردن وزنه 132 کیلوگرمی و در حرکت دو ضرب با 160 کیلوگرم در مجموع موفق شد وزنه 292 کیلوگرمی را بالای سر ببرد و به سه مدال برنز دست یابد.

دبیر هیئت وزنه‌برداری مازندران تصریح کرد: در مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری جام پادشاهی در تایلند بیش از 30 کشور حضور داشتند که تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران تنها با اختلاف یک امتیاز پس از تایلند میزبان مسابقات نایب قهرمان شد. 

محمدی یادآور شد: در این رقابت‌ها تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران با شش مدال طلا، پنج مدال نقره و هفت مدال برنز با 519 امتیاز پس از تایلند 520 امتیازی نایب قهرمان شد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول