اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 18 امتیاز کمتر از تیم قهرمان

مازندران نایب قهرمان مسابقات وزنه‌برداری کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران از کسب مقام نایب قهرمانی مازندران در رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان قهرمانی کشور خبر داد.

مازندران نایب قهرمان مسابقات وزنه‌برداری کشور شد

عباس رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: اگر در این دوره از مسابقات کمی شانس داشتیم به راحتی می‌توانستیم کاپ قهرمانی را بالای سر خود ببینیم.

وی تصریح کرد: در این مسابقات از چند وزنه‌بردار توقع و انتظار بیشتری برای کسب مدال می‌رفت که این وزنه‌برداران انتظار مربیان خود را برآورده نکردند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران سطح این دوره از مسابقات را خوب ارزیابی کرد و افزود: در این دوره از مسابقات 150 وزنه‌بردار از 25 استان کشور روی تخته رفتند.

این مسئول عنوان کرد: این مسابقات که حکم انتخابی تیم ملی را داشته و همچنین زیرنظر مستقیم کمیته فنی فدراسیون برگزار شد، بهترین وزنه‌برداران بیشتر استان‌های کشور حضور داشتند.

رحیمی افزود: در این مسابقات وزنه‌برداران جوان مازندرانی با سه مدال نقره و چهار مدال برنز پس از تیم اصفهان نایب قهرمان شدند.

وی درباره مدال‌آوران مازندرانی ابراز داشت: مرتضی بیگلری در دسته 77 کیلوگرم به یک مدال نقره و دو مدال برنز، علی اسدی در دسته 85 کیلوگرم به دو مدال نقره، سید نوید فروتن هاشمی در دسته 85 کیلوگرم به یک مدال برنز و حسام رزقی در دسته 94 کیلو گرم به یک مدال برنز رسیدند.

این مسئول هدایت تیم منتخب وزنه‌برداری جوانان مازندران را برعهده فریدون غزالیان عنوان کرد و گفت: غلامرضا سلامت به عنوان سرپرست، تیم مازندران را همراهی می‌کرد.

وی از اختلاف اندک امتیازی تیم قهرمان و نایب قهرمان در این دوره از رقابت‌ها خبر داد و یادآور شد: تیم اصفهان با اختلاف 18 امتیاز بیشتر از مازندران قهرمان شد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران درباره نتایج تیمی این رقابت‌ها افزود: در این مسابقات تیم‌های اصفهان با 528 امتیاز و مازندران با 510 و تهران با 483 امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

رحیمی در پایان از حضور دو داور بین‌المللی در مسابقات جوانان‌ وزنه‌برداری قهرمانی کشور خبر داد و متذکر شد: محمدصادق محمدی و پرویز حسین‌نتاج به عنوان دو داور مازندرانی در این رقابت‌ها بودند.

وی در پایان اذعان داشت: محمدصادق محمدی از داوران جوان و باتجربه مازندران روزهای 14 تا 16 مهر به عنوان داور بین‌المللی برای شرکت در مسابقات وزنه‌برداری جام باشگاه‌های آسیا به کشور مغولستان به همراه تیم شرکت ملی حفاری ایران به این کشور اعزام می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول