اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان خواستار شد

احداث استخر سرپوشیده در کوهبنان

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های ورزشی در ‌شهرستان‌ گفت: احداث استخر سرپوشیده این خطه نیز در دستور کار قرار گیرد.

احداث استخر سرپوشیده در کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی شامگاه چهارشنبه در جشن بزرگ ورزشکاران و ورزش‌دوستان شهرستان، توجه ویژه دین مبین اسلام به مقوله ورزش و تندرستی ‌و ترویج و آموزش این مهم‌ را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: ورزش یک دانشگاه انسان‌ساز است و توصیه اسلام به داشتن جسم سالم و به روح و روان سالم برای همه افراد جامعه است.

وی افزود: بر این اساس ورزشکاران باید برای رسیدن به مرحله کمال به مولای متقیان علی (ع) اقتدا کنند و فتوت و جوانمردی در صحنه پیکار و ورزش را به یاد داشته باشند تا همچون تختی و پوریای‌ولی در تاریخ جاودانه شوند. 

متقی عنوان کرد: بعد از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه به ورزش با سمت و سوی اسلامی تحولات عظیمی را در جامعه و جهان  به وجود آورده‌ و ورزشکاران ما با نگاه فراتر جسم‌، روح و روان خود را نیز تقویت می‌کنند و با حفظ حریم اسلامی درخشش بسیار مطلوبی در کسب مدال‌های ورزشی دارند. 

وی گفت: در شهرستان‌ تاریخی و عارف‌پرور کوهبنان با همت دولت عدالت‌محور قدم‌های خوبی در فراهم ساختن زیرساخت‌های ورزشی در مرکز ‌شهرستان‌ و بخش طغرالجرد بر‌داشته شده است.

متقی ابراز داشت: در بعضی از رشته‌های ورزشی اقدامات خوبی انجام پذیرفته، اما لازم است با ساخت استخر سرپوشیده ورزشی علاقمندان از  این ورزش جذاب بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: همچنین ورزش‌های همگانی و پیاده‌روی خانوادگی با نگاه ‌ویژه مسئولان هیئت‌ها ‌تقویت‌ و به غیر از مناسبت‌ها در سایر موقعیت‌ها نیز این ورزش‌ها‌ انجام شود.

متقی خاطرنشان کرد: ورزشکاران باید با توجه به رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری نسبت به انجام بازی‌های سالم اقدام و سعی کنند در دهه ولایت با برگزاری جشن و برنامه‌های در خور شان دین خود را به انقلاب اسلامی و جایگاه ولایت و رهبری به اثبات برسانند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول