اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد رودهن:

سند راهبردی بخش تربیت بدنی در دانشگاه آزاد تنظیم شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تأکید کرد: در برهه کنونی، لازم است تا سند راهبردی بخش تربیت بدنی در دانشگاه آزاد اسلامی تنظیم شود.

سند راهبردی بخش تربیت بدنی در دانشگاه آزاد تنظیم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا ایرانبخش عصر امروز در گردهمایی مسئولان تربیت بدنی منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور سرپرست تربیت بدنی منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی، ناظر اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و رؤسای تربیت بدنی دانشگاه‏های آزاد اسلامی منطقه هشت برگزار شد، با بیان خیر مقدمی به حاضران در این نشست، خواستار توجه به حوزه ورزش دانشجویی و تلاش هر چه بیشتر مسئولان تربیت بدنی دانشگاه‏های آزاد اسلامی شد.

وی اضافه کرد: حضور مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی که مسئولیت اصلی توسعه و تقویت ورزش دانشجویی در این دانشگاه را بر عهده دارد، موجب پیشرفت هر چه بیشتر ورزش در این حوزه می‏شود و اجرای صحیح برنامه‏ها در نهایت نشاط جامعه دانشجویی را به دنبال خواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: این واحد دانشگاهی به هر ترتیب آمادگی دارد تا فعالیت‏های خود را برای حضور در رقابت‏های ورزشی در قالب تیم‏های سازمان‏دهی شده و میزبانی مسابقات منطقه‏ای و سراسری تقویت کند.

ایرانبخش سه پیشنهاد اساسی در زمینه توسعه ورزش دانشجویی به حاضران در این گردهمایی ارائه داد و گفت: شاخص‏های بخش تربیت بدنی باید با توجه به تغییر نگاه‏ها در دانشگاه آزاد اسلامی، بازمهندسی شده و به‏روز شود.

وی تصریح کرد: سند راهبردی بخش تربیت بدنی نیز باید در دانشگاه آزاد اسلامی تنظیم شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: واحدهای دانشگاهی باید از نظر اهمیت دادن بخش تربیت بدنی به آموزه‏های دینی و نگاه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و جدی گرفتن ورزش دانشجویی رتبه‌‏بندی شوند.

ایرانبخش گفت: منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی به هر تقدیر جزو بزرگ‏ترین و قدرتمندترین منطقه‏‌های دانشگاه آزاد اسلامی است و به همین خاطر، باید از همه جهات مورد بررسی الگو باشد.

بهرام صالح‏نیا، رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن نیز در ادامه این گردهمایی از حضور مسئولان تربیت بدنی منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی در رودهن قدردانی کرد.

وی گفت: با توجه به حمایت همه‏‌جانبه‏ای که هم‏‌اکنون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن وجود دارد و ورزشی بودن رئیس این دانشگاه، رسالت اداره تربیت بدنی آن هم به مراتب سنگین‏‌تر شده است.

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن خاطرنشان کرد: اداره تربیت بدنی این واحد دانشگاهی تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف بزرگ ورزشی در بخش دانشجویی انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول