اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری دشتستان خبر داد

کاهش 20 درصدی جرائم در شهرستان دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری شهرستان دشتستان از کاهش 20 درصدی جرائم در این شهرستان در شش ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

کاهش 20 درصدی جرائم در شهرستان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عبدالکریم رستگار در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: تامین امنیت مردم امر بسیار مهمی است که همه مسئولان باید در این مسیر همکاری کنند.

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: تلاش‌های بسیار زیاد و گسترده‌ای از سوی دادگستری شهرستان دشتستان برای کاهش جرایم و پیشگیری از وقوع جرم صورت گرفته است و نتایج بسیار خوبی نیز در پی داشته است.

وی با اشاره به نقش معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر در آگاهی‌رسانی به جامعه اضافه کرد: آگاه‌سازی جوانان و نوجوانان نقش بسیار مهمی در کاهش جرایم دارد و چنین طرح‌هایی باید به صورت ویژه حمایت شوند و در سطوح مختلف جامعه پیاده‌سازی شوند تا شاهد کاهش جرایم باشیم.

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان به کاهش قابل توجه جرایم در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: طرح‌های پیشگیری‌های حقوقی و اجتماعی در شهرستان دشتستان به منظور کاهش جرائم و پیشگیری از آن صورت گرفته به طوری که در شش ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته در دشتستان جرایم 20 درصد کاهش یافته است. 

رستگار با اشاره به ایجاد امنیت مطلوب در شهرستان دشتستان اذعان داشت: در سال‌های قبل وضعیت امنیتی شهرستان دشتستان مناسب نبود و یکی از دغدغه‌های اساسی شورای تامین شهرستان و استان و حتی شورای امنیت کشور بود ولی به حول و قوه الهی به شرایط مطلوبی دست یافته‌ایم.

وی اضافه کرد: وضعیت امنیت شهرستان دشتستان امروز به هیچ نحو قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست و تمامی این موفقیت‌ها در سایه همدلی و همکاری اعضای شورای تامین شهرستان دشتستان و مسئولان امنیتی و انتظامی شهرستان حاصل شده و باید توان و پتانسیل خود را برای حفظ این شرایط به کار گیریم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول