اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

تجمع فعالان فرهنگی پیشوا در محکومیت اهانت به پیامبر (ص)

خبرگزاری فارس: تجمع فعالان فرهنگی شهرستان پیشوا در اعتراض به تولید فیلم موهن آمریکایی ـ صهیونیستی ضد پیامبر اسلام (ص) برگزار شد.

تجمع فعالان فرهنگی پیشوا در محکومیت اهانت به پیامبر (ص)

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا ‌تجمع گسترده‌ای در اعتراض به تولید و پخش فیلم توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) برگزار شد.

این مراسم با حضور کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، مسئولان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان پیشوا و حوزه علمیه خواهران برگزار شد.

بنابر این گزارش، شرکت‌کنندگان در این مراسم با سر دادن شعارهایی علیه تولیدکنندگان فیلم موهن و حامیان آنان و همچنین به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی نفرت و انزجار خود را اعلام کردند.

بر پایه این گزارش، امیرحسین طاهری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا، در پایان مراسم با ایراد سخنانی ضمن بیان گوشه‌‌ای از خصوصیات بارز پیامبر اکرم (ص)، عناد استکبار جهانی با اسلام و گستاخی‌های رژیم‌های آمریکایی ‌ـ صهیونیستی را مورد انتقاد قرار داد و محکوم کرد.

تجمع‌کنندگان با سر دادن شعارهایی با مضامین ‌«لبیک یا رسول‌الله (ص)»، «‌مرگ بر آمریکا»،‌ «مرگ بر اسرائیل»، ‌«سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن» و قرائت بیانیه‌ای مبتنی بر محکومیت اسرائیل، این اقدام مذبوحانه نظام‌های استکباری را شدیداً محکوم کرده و اعتراض خود را به این عمل اعلام کردند.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول