اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

تلاش مدیران شهری معطوف به رضایت مردم و رفاه عمومی باشد

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: مردم باید احساس کنند که تلاش مدیران شهری معطوف به جلب رضایت آنها و آرامش خاطر و رفاه عمومی است.

تلاش مدیران شهری معطوف به رضایت مردم و رفاه عمومی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، احمد علیرضابیگی عصر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های شهری مرند، تاکید کرد: مردم باید احساس کنند که تلاش مدیران شهری معطوف به جلب رضایت آنها و آرامش خاطر و رفاه عمومی است.

وی با اشاره به توسعه مرند در سال‌های اخیر در حوزه عمران شهری اظهار کرد: پیشرفت و توسعه مرند باعث افتخار مردم این شهر است و کارهایی که شهرداری مرند در این مدت انجام داده موجب جذب سرمایه‌گذار و اطمینان خاطر نسبت به سرمایه‌گذاری در این شهر شده است.

علیرضابیگی افزایش سرمایه‌گذاری را ضرورت توسعه هرچه بیشتر مرند دانست و افزود: خوشبختانه همه مسئولان این شهرستان در کنار هم قرار گرفته‌اند تا موجبات رضایت مردم و دلگرمی سرمایه‌گذاران را فراهم کنند و افزایش سرمایه‌گذاری در این شهر نیز نشان می‌دهد که فضای ثبات و آرامش بر مرند حاکم است.

وی با اشاره به افتتاح شبکه پایاب سد زنوز، بهره‌برداری مناسب از امکانات را موجب ارتقای سطح معیشت مردم خواند و خاطرنشان کرد: این پروژه امکان سیراب کردن دو هزار و 300 هکتار از اراضی منطقه را فراهم کرده و اعتباری که برای آن صرف شده در مقابل اثراتی که بر زندگی مردم خواهد گذاشت مبلغ زیادی محسوب نمی‌شود.

علیرضابیگی گفت: قطعاً با همدلی مردم و مسئولان و احساس مسئولیت آنها در قبال مراقبت از امکاناتی که با زحمت و علاقه ایجاد شده، مرند را به نقطه‌ای با ارزش در ورودی آذربایجان‌شرقی مبدل خواهد کرد و مسافرانی که از این نقطه وارد استان می‌شوند خاطره خوشی از مرند را در ذهن خود خواهند داشت.

در این مراسم رضوانی، فرماندار و هاشمی، شهردار مرند به خاطر تعامل و تلاش برای به نتیجه رسیدن پروژه‌های عمران شهری از سوی استاندار آذربایجان‌شرقی مورد تجلیل قرار گرفتند.

امروز با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی، هفت طرح عمرانی شامل چهار طرح عمران شهری در مرند به بهره‌برداری رسید.

برای بهره‌برداری از این طرح‌ها در مجموع 384 میلیارد ریال هزینه شده است. 

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول