اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دامغان:

کمیته تشخیص صلاحیت تخصصی مداحان در دامغان تشکیل شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان از تشکیل کمیته تشخیص صلاحیت تخصصی مداحان اهل بیت(ع) در این شهرستان خبر داد.

کمیته تشخیص صلاحیت تخصصی مداحان در دامغان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام مصطفی تقوی با اشاره به آغاز به کار کمیته تشخیص صلاحیت تخصصی مداحان اهل بیت(ع) در شهرستان دامغان افزود: در این کمیته، پنج نفر از کارشناسان متخصص در امور مداحی عضو هستند.

وی با اشاره به تخصص‏های اعضای این کمیته اضافه کرد: کارشناسان قرآن و ادعیه، آوا و نغمه‏شناسی، شعر آیینی، تاریخ اسلام، مقتل و احکام از اعضای این کمیته هستند که با برگزاری آزمون و مصاحبه نسبت به تائید یا ردّ صلاحیت فنی و توانایی‏های تخصصی مداحان اعلام نظر می‏کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان هدف از تشکیل این کمیته را ساماندهی مداحان در امر آموزش، ارتقای سطح توانایی، ضابطه‏مند کردن هنر مداحی و سطح‏بندی مداحان برشمرد.

تقوی یادآور شد: محمدعلی منصوریان به عنوان کارشناس قرآن و ادعیه، عباس‏علی عبدالله‏زاده و امیرحسین قنبری کارشناسان آوا و نغمه‏شناسی، داوری کارشناس شعر آیینی و حجت‏الاسلام سیدجعفر میرعلی‏اکبری کارشناس تاریخ اسلام، مقتل و احکام انتخاب و معرفی شدند.

وی تصریح کرد: صدیقه گلشنی نیز به عنوان کارشناس آوا و نغمه‏شناسی در بخش تایید صلاحیت مداحان خواهر به داوری خواهد پرداخت.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول