اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری خراسان رضوی:

نمایشگاه اوقات فراغت سبب شناسایی آسیب‌های اجتماعی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان‌رضوی گفت: نمایشگاه اوقات فراغت خراسان‌رضوی فرصت مناسبی برای شناسایی آسیب‌های اجتماعی است.

نمایشگاه اوقات فراغت سبب شناسایی آسیب‌های اجتماعی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی اصغر رشید پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه اوقات فراغت خراسان‌رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه اوقات فراغت خراسان‌رضوی فرصت مناسبی برای شناسایی آسیب‌های اجتماعی است.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان‌رضوی در رابطه با نمایشگاه و ارزیابی برای برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها عنوان کرد: در بازدیدی که از نمایشگاه داشتم گویای ارائه فعالیت‌های ابتکاری با کمترین هزینه در بزرگترین نمایشگاه تخصصی اوقات فراغت کشور در مشهد بود.

رشید ادامه داد: با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌توان به بررسی نقاط ضعف و قوت موجود در این حوزه پرداخت و از آن برای رفع مسائل اجتماعی استفاده کرد.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان‌رضوی گفت: این اقدام در زمینه اوقات فراغت در خراسان‌رضوی می‌تواند به عنوان الگو برای سایر استان‌های کشور مطرح شود.

وی تصریح کرد: اوقات فراغت، زمان بیکاری فرد نیست و در این راستا باید بهره‌مندی لازم از فرصت فراغت را داشت تا به‌توان به بهترین شکل ممکن آن را در میان جامعه فرهنگ سازی کرد.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان‌رضوی افزود: با همکاری تمام مسئولان مرتبط و  برقراری تعامل میان سایر استان‌ها می‌توان برنامه‌ریزی مطلوبی برای اوقات فراغت تمام قشرهای جامعه به ویژه جوانان انجام داد.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول