اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی شهرضا:

تردد خودروهای سنگین مجتمع فولادمبارکه آثار مخربی بر جاده‌های مواصلاتی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرضا گفت: تردد خودروهای سنگین مجتمع فولادمبارکه در مسیر شهرستان‌های شهرضا، دهاقان و مبارکه آثار مخرب گسترده‌ای را برای این محورهای مواصلاتی در برداشته است.

تردد خودروهای سنگین مجتمع فولادمبارکه آثار مخربی بر جاده‌های مواصلاتی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، مجتبی حاجیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حالی که خودروهای سنگین مجتمع فولادمبارکه با تردد در محورهای شهرستان‌های شهرضا، دهاقان و مبارکه آثار مخرب گسترده‌ای برای این محورها به همراه داشته است، اما تاکنون این مجتمع هیچ گونه اقدام حمایتی در زمینه اصلاح و نوسازی این محورها نداشته است.

وی ادامه داد: بر اساس آمار و اطلاعات موجود محورهای مواصلاتی شهرستان شهرضا جزو پرترددترین محورهای استان اصفهان مطرح است و اصلاح و نوسازی این جاده‌های استراتژیک جزو مهم‌ترین دغدغه‌های مجموعه اداره راه و شهرسازی شهرضا است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرضا با اشاره به بروز تصادفات منجر به فوت در برخی نقاط کشور گفت: در حالی که بر اساس قوانین راهنمایی و رانندگی، میزان سرعت و نحوه رانندگی باید بر اساس شرایط آب و هوایی متفاوت باشد اما برخی افراد بدون در نظر گرفتن این اصل مهم زمینه‌ساز بروز تصادف‌های رانندگی می‌شوند.

وی با تشریح مشکلات حوزه حمل و نقل و راهداری در سطح کشور افزود: افزایش میزان ترافیک، گسترش حمل و نقل برون شهری، خرابی آسفالت‌های جاده‌ای و کمبود منابع مالی جزو مهم‌ترین مشکلات حوزه راهداری کشور مطرح است.

حاجیان اضافه کرد: پروژه زیرگذر ارتش به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های حوزه راهداری شهرستان شهرضا مطرح است و از آنجایی که این طرح به عنوان یک طرح ملی مطرح است و ردیف بودجه به آن اختصاص یافته است، اداره راه و شهرسازی به عنوان ناظر در این پروژه فعالیت می‌کند.

وی با تشریح برخی مشکلات اجرایی این پروژه گفت: در حال حاضر کمبود بودجه به عنوان مهم‌ترین مشکل فراروی این طرح مطرح است و از مجموعه مسئولان انتظار داریم که با اختصاص بودجه مناسب زمینه اتمام این طرح را در آینده نزدیک مهیا کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرضا اضافه کرد: بر اساس بر آورد انجام گرفته امیدواریم با اختصاص بودجه‌ای در حدود 5 میلیارد ریال، زمینه اتمام این طرح در مدت چهار ماه ایجاد شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول