اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت انتشارات مؤسسه ولاء منتظر

مجموعه کتاب‌های عصر امام خمینی منتشر شد

خبرگزاری فارس: مجموعه کتاب‌های پنج جلدی عصر امام خمینی به همت مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) منتشر شد.

مجموعه کتاب‌های عصر امام خمینی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر در راستای مأموریت‌های خود طرح عصر امام خمینی(ره) را دنبال می‌کند که در قالب این طرح بخشی از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی مرتبط با این موضوع پیگیری می‌شود.

در این راستا مجموعه کتاب‌های پنج جلدی عصر امام خمینی(ره) به همت انتشارات ولاء منتظر(عج) منتشر شده که در قالب آن حماسه عظیم امام خمینی و تأثیرات شگرف انقلاب او در ایران و جهان تبیین می‌شود.

مجموعه عصر امام خمینی(ره) در پنج محور حماسه امام خمینی(ره)، علل و رویکرد دینی و معنوی انسان معاصر، عصر بیداری دینی و معنوی جهان معاصر، افول امپراتوری آمریکا و خیزش جهانی اسلام، موضوع عصر امام خمینی(ره) را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

در قسمتی از مقدمه این کتاب آمده است: شواهد و دلایل فراوان حاکی از این واقعیت است که ریشه دگرگونی‌های عظیم قرن 20، قیام الهی ابر قدرت معنوی معاصر، یعنی حضرت امام خمینی(ره) است؛ که میلیون‌ها انسان سرخورده از تحمیق تحمیلی مکاتب دست ساخته بشر با تأثیرپذیری از پیام‌های معنوی انقلاب اسلامی و معمار کبیر آن، دل در گرو یکتاپرستی نهاده و گم‌شده خود را در میان آموزه‌های وحیانی و اسلامی جست‌و‌‌جو می‌کنند.

در ادامه این مقدمه آمده است: بی‌تردید بیداری اسلامی و معنوی جاری در جوامع اسلامی و غربی، ره‌آورد بینش و روش و منش الهی امام خمینی(ره) و حماسه عظیم آن یگانه دوران است. او از گذشته آمده بود و در حال زندگی می‌کرد، ولی بیان‌گر و نمایان‌گر آینده بود. لذا از این رو وظیفه همه اندیشمندان جامعه اسلامی است تا با تبیین حماسه عظیم امام خمینی(ره) و تاثیرات شگرف انقلاب وی تحلیل‌گران را در تبیین جامع و صحیح تحولات جاری یاری کنند.

مجموعه کتاب‌های پنج جلدی عصر امام خمینی(ره) تالیف حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی به صورت یک بسته کامل با قیمت 16 هزار تومان از سوی انتشارات مؤسسه ولاء منتظر(عج) به چاپ رسیده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول