اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری افزون بر 500 میلیون تومان

بازار ماهی و میگو در هندیجان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان گفت: با اعتباری افزون بر 500 میلیون تومان، بازار ماهی و میگو در هندیجان شمالی راه‌اندازی می‌شود.

بازار ماهی و میگو در هندیجان راه‌اندازی می‌شود

سیف‌الله قنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: از جمله برنامه‌های اصلی شورای اسلامی شهر هندیجان احداث بازار ماهی و میگو با برخورداری از 30 مغازه است.

وی افزود: پیمانکار بازارچه مذکور انتخاب شده و هم‌اکنون در حال انجام عملیات اجرایی و ساخت آن بوده که با جدیت هر چه تمام کار را دنبال می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان خاطرنشان کرد: اعتبار اختصاص داده شده به این پروژه 500 میلیون تومان از محل درآمدهای جاری شهرداری شهرستان است.

وی با اشاره به فرصت اشتغالزایی در رابطه با این پروژه اضافه کرد: با ساخت و راه‌اندازی این بازارچه برای بیش از 60 نفر اشتغال مستقیم و 100 نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

قنواتی همچنین عنوان کرد: این بازارچه در هندیجان شمالی در حال احداث بوده و امید است با تمهیدات انجام شده تا پایان سال به پایان برسد و افتتاح شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی بازار میوه و تره‌بار در این منطقه خاطرنشان کرد: بازار میوه و تره‌بار نیز در هندیجان شمالی با اعتباری افزون بر یک‌میلیارد و 300 میلیون تومان به‌کار خود پایان داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان اضافه کرد: این بازار نیز 100 مغاز را در خود جای داده و بسیار شیک و در خور شأن طراحی و ساخته شده است.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان است، اظهار کرد: شهرستان هندیجان و مردم این منطقه مستحق خدمات بیشتری هستند که شورا و شهرداری به‌واسطه درآمدهای بسیار کم قادر به تأمین آن نیستند، در این راستا از مسئولان استانی انتظار کمک و حمایت بیشتری می‌رود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول