به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هاشم رسولی بعد از ظهر امروز در جلسه معارفه رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل راه و شهرسازی استان همدان اظهار داشت: دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مستقیماً زیر نظر مقام عالی وزارت خدمت کرده و با ادارات درونسازمانی و برونسازمانی همچون نهاد ریاست جمهوری، سازمان بازرسی کل کشور دیوان محاسبات و عدالت اداری رابطه مستقیم دارد.
وی با اشاره به اهمیت اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اظهار داشت: اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت راه و شهرسازی پاسخگوی بسیاری از مسائل ریز و درشت در مقابل مراجع ذیصلاح در کشور است.
رئیس اداره نظارت وزارت راه و شهرسازی کشور عنوان کرد: قوانینی که در کشور وضع میشود فینفسه خوب بوده و کار کارشناسی و تبعات آن دیده شده است و این موضوع باید دارای ضمانت اجرایی باشد زیرا اگر قانونی ضمانت اجرایی نداشته باشد به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.
وی افزود: یکی از وظایفی که دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بر عهده دارد افزایش ضمانت اجرایی موجود است و این دفتر سعی دارد با پیگیری و نظارت انحرافات ایجاد شده را اصلاح کند.
رسولی تصریح کرد: از دیگر وظایف دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات تبدیل کمیتها به کیفیتها است تا بتواند فعالیتهای فیزیکی را به شکل اعداد و ارقام و قابل مقایسه ارزشگذاری کند.
وی ادامه داد: مهمترین فعالیت این دفتر صیانت و دفاع از حقوق همکاران در بخشهای مختلف است و وظیفه اصلی آن گزارش فعالیتهای انجام شده در استان بر اساس فرصتهایی است که از طرف مقامات بالاتر ابلاغ شده و به این وسیله از زحمات همکاران صیانت به عمل میآید.
رئیس اداره نظارت وزارت راه و شهرسازی کشور خاطرنشان کرد: این دفتر شامل سه قسمت ارزیابی عملکرد، پاسخگویی به شکایات و بازرسی بوده که هر کدام شامل بخشهای جداگانه میشوند.
محمود افراسیابی رئیس دفتر مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی وزارت راه و شهرسازی کشور از کسب رتبه نخست کشوری این وزارتخانه در ارزیابی عملکرد خبر داد.
در پایان امیرحسین محمدی به عنوان رئیس اداره ارزیابی عملکرد، پاسخگویی به شکایات اداره کل راه و شهرسازی استان همدان منصوب شد.
انتهای پیام/ی20/چ3000