اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

در آستانه سفر امیر قطر به غزه رخ داد

2 شهید و 5 زخمی در حملات هوایی صهیونیست‌ها به نوار غزه

خبرگزاری فارس: در حالی که مردم غزه خود را برای استقبال از امیر قطر آماده می‌کنند، رژیم صهیونیستی با بمباران دو منطقه بیت لاهیا و بیت حانون در شمال نوار غزه، 2 نفر را شهید و 5 نفر را زخمی کرد.

2 شهید و 5 زخمی در حملات هوایی صهیونیست‌ها به نوار غزه

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری سما، منابع فلسطینی گفتند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه‌ای را در نزدیکی مدرسه‌ای در شهر بیت حانون واقع در شمال نوار غزه بمباران کردند که طی آن یک شهروند فلسطینی شهید و یک نفر دیگر زخمی شدند.

منابع محلی گفتند که خودروهای امدادرسانی جسد این شهید و  یک مجروح را به بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه انتقال دادند.

صبح امروز همچنین در نتیجه بمباران شهرک بیت لاهیا در شمال نوار غزه چهار فلسطینی مجروح شدند که یکی از مجروحان به دلیل شدت جراحت به شهادت رسید.

«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه نیز در این باره اعلام کرد که مجروحان به بیمارستان کمال عدوان در شمال غزه منتقل شدند.

در همین راستا خودروهای زرهی و تانک‌های رژیم صهیونیستی به شرق شهرک بیت حانون یورش برده و شروع به تیراندازی کردند.

شاهدان عینی گفتند که در نتیجه شدت تیراندازی‌ها و گلوله‌باران این منطقه 3 دبیرستان تعطیل شده است و دانش‌آموزان ساکن منطقه مرزی نتوانستند در کلاس‌های درس خود حاضر شوند.

از سوی دیگر تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که پنج فروند موشک مقاومت فلسطین از نوار غزه به منطقه «شاعر النقب» و منطقه «ساحل عسقلان» اصابت کرده است.

تشدید حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه در حالی است که مردم غزه خود را برای استقبال از امیر قطر که قرار است فردا وارد غزه شود، آماده می‌کنند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول