اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دولت هنیه: برگزاری انتخابات در کرانه باختری شکاف داخلی را عمیق‌تر می‌کند

خبرگزاری فارس: سخنگوی دولت منتخب فلسطین در غزه تاکید کرد که برگزاری انتخابات شوراهای شهری و روستایی در کرانه باختری، شکاف داخلی را عمیق‌تر می‌سازد.

دولت هنیه: برگزاری انتخابات در کرانه باختری شکاف داخلی را عمیق‌تر می‌کند

به گزارش فارس، «طاهر النونو» سخنگوی دولت منتخب فلسطین در غزه با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات شوراهای شهری و روستایی در کرانه باختری شکاف داخلی را عمیق‌تر می‌سازد، تاکید کرد که این امر تلاشی برای اجرای طرح‌های شوم رژیم صهیونیستی در زمینه جداسازی سیاسی کرانه باختری از نوار غزه است.

وی طی اظهاراتی که آن را بر روی صفحه خود در پایگاه ارتباط اجتماعی "فیس‌بوک" منتشر کرد، افزود: این انتخابات فاقد مشروعیت و سلامت است و نتایج آن غیر قانونی می باشد و هرگز آن را به رسمیت نخواهیم شناخت.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، نونو از جنبش فتح خواست به جای تلاش در جهت تعمیق شکاف داخلی به توافقات ملی و توافقنامه‌های امضا شده میان رهبران ملت فلسطین پایبند باشد.

وی یادآور شد: کسی که تصمیم به برگزاری انتخابات در کرانه باختری گرفت، همان کسی است که چندین سال پیش شوراهای منتخب را منحل و علیه نتایج انتخابات پارلمانی کودتا کرد.

وی تصریح کرد: این فرد می‌کوشد طرف مقابل را از صحنه بیرون کند و یکه تاز عرصه باشد و خودکامه تصمیم گیری کند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول