اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی بجنورد اعلام کرد

افزایش فوتی‌ها به خاطر تأخیر در راه‌اندازی کنارگذر شمالی بجنورد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی بجنورد گفت: تأخیر در اجرا و تکمیل پروژه کنارگذر شمالی این شهر تصادفات منجر به فوت و جرح را افزایش داده است.

افزایش فوتی‌ها به خاطر تأخیر در راه‌اندازی کنارگذر شمالی بجنورد

جمشید گریوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه وارد هفتمین سال اجرای این پروژه شده‌ایم، اظهار کرد:‌ متأسفانه این پروژه اساسی راه‌سازی با تأخیر مواجه است. اجرای این پروژه در ابتدای امر قرار بوده تا ظرف سه سال اجرا و تکمیل شود که اکنون بعد از گذشت شش سال از آغاز اجرای این پروژه، وضعیت تکمیل این پروژه معلوم نیست.

عضو شورای اسلامی بجنورد با اشاره به اینکه تأخیر در راه‌اندازی این پروژه باعث شده تا روزانه هزاران خودرو به ترافیک این شهر تحمیل شود، گفت: طی سال‌های گذشته نیز مسئولان از افتتاح این پروژه در آینده نزدیک سخن می‌گفتند، لیکن این پروژه راه‌سازی همچنان با تأخیر مواجه است.

به گزارش فارس پروژه کنارگذر شمالی بجنورد به طول 21 کیلومتر غرب به شرق این شهر را به یکدیگر متصل می‌کند. این کنارگذر پس از عبور از اراضی بالادست محله ناظرآباد بجنورد از حوالی روستای لنگر، باغچق، مسکن مهر، علی آباد، آرامستان جاوید و تپه عشق گذر می‌کند.

هم‌اکنون به دلیل نبود کمربندی در بجنورد تردد خودروهای سبک و سنگین مسافران از طریق داخل شهر صورت می‌گیرد. اجرای تقاطع غیر همسطح در چهارراه شهدای بجنورد که در مسیر عبور زائران نیز قرار گرفته به ترافیک این شهر دامن زده است.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول